Zanimljiva suradnja Renaulta i Coca-Cole

Zanimljiva suradnja Renaulta i Coca-Cole

Coca-Cola HBC Hrvatska u svoj je vozni park nabavila Renault Zoe

Grupa Renault u 2018. godini prodala gotovo 3,9 milijuna vozila
Stvarni problemi vozača električnih automobila u časopisu Garaža
Konačno znamo: u 2018. prodano je 18,3 posto više novih automobila

„Zero calories, zero emission“ natpis je koji ćete u sljedećih godina dana vidjeti na električnom automobilu Renault Zoe u vlasništvu Coca-Cola HBC Hrvatska. Oba branda kao ključne prioritete ističu neprekidno smanjivanje izravnog utjecaja na okoliš koji se ostvaruje vlastitim aktivnostima te neizravnim utjecajem koji se ostvaruje aktivnostima dobavljača i poslovnih partnera.

Čelništvo Coca-Cole HBC Hrvatska prepoznalo je mnoge pozitivne karakteristike Renaulta Zoe te njime obogatilo svoj vozni park, a u budućnosti planiraju povećati broj vozila na električni pogon u svojem voznom parku kako bi pridonijeli zajedničkom cilju – učiniti našu zajednicu čišćom, ugodnijom i zdravijom za život:
– velik kapacitet baterije (41 kWh)
– na većini javnih punionica punjenje je još uvijek besplatno
– Renault ZOE koristi cjelokupnu raspoloživu snagu punjenja što znači da se puni dva ili čak tri puta brže od ostalih konkurenata
– pristupačna cijena u usporedbi s drugim električnim vozilima za svakodnevnu uporabu

Alijansa Renault-Nissan najveći je svjetski proizvođač električnih vozila koja čine više od pola ukupne prodaje električnih vozila u svijetu. Zoe je rezultat Renaultovih nastojanja u posljednjih 10 godina da električna vozila postanu dostupna svima jer njihova upotreba mora biti daleko raširenija želimo li se učinkovito uhvatiti u koštac s izazovima zaštite okoliša.

Pročitajte naš test Renault Zoe

KOMENTARI