Nissan Leaf je u Norveškoj u prvih osam mjeseci 2018. godine najprodavaniji osobni automobil. Ne samo da je pretekao sve električne modele dostupne na tamošnjem tržištu nego čak i automobile pokretane motorima na unutarnje izgaranje. Istovremeno, Leaf druge generacije je nakon predstavljanja u godinu dana postao najprodavanije električno vozilo, pretekavši Renault Zoe.
U Europi se svakih deset minuta proda po jedan novi Nissan Leaf. Ukupno je 26.000 Leafova isporučeno europskim kupcima, od toga čak 8000 poslovnim flotama. Rast prodaje Nissan bilježi na tržištima Austrije, Francuske, Njemačke, Nizozemske, Portugala i Španjolske.
Iz Nissana saznajemo i kako sve više poslovnih korisnika slijedi privatne te odabiru električna vozila. U Hrvatskoj su u cijeloj prošloj 2017. godini prodana samo 22 električna vozila dok je u devet mjeseci 2018. godine taj broj skočio na 57 primjeraka. Poticaji za kupnju su dali rezultat.
Nissan Leaf osvojio je pet zvjezdica na Euro NCAP testiranjima, a napredni sustavi pomoći u vožnji poput ProPILOT i ProPILOT Park olakšavaju vožnju i parkiranje dok inovativna papučica e-Pedal dodatno pojednostavnjuje vožnju i čini je zabavnijom jer korisnicima omogućuje da ubrzavaju i smanjuju brzinu pritiskom na samo jednu papučicu.
Nissan Leaf je kroz dvije generacije, od 2010. godine od kad se proizvodi, prodan u 350.000 primjeraka u Europi, a ukupno je dostupan na 51 tržištu diljem svijeta. Uz Leaf, Nissan prodaje model e-NV200 kao lako gospodarsko vozilo sa sedam sjedala.
Pročitajte naše prve dojmove o Nissanu Leaf
KOMENTARI