10,76 milijuna vozila prodala alijansa Renault-Nissan-Mitsubishi

10,76 milijuna vozila prodala alijansa Renault-Nissan-Mitsubishi

Jedno od devet svih prodanih automobila i lakih gospodarskih vozila u svijetu je iz Renault, Nissan i Mitsubishi Motors alijanse

Evo i električnog SUV-a iz Mitsubishija: Airtrek ima autonomiju od 520 km
Honda i Nissan su potpisali „Sporazum o razumijevanju“
Ovo je novi Mitsubishi ASX koji će biti dostupan s benzinskim motorom, kao i u nekoliko hibridnih izvedbi

2018. godina bila je odlična za alijansu Renault-Nissan-Mitsubishi – ukupna prodaja dostigla je brojku od 10.756.875 vozila, što je za 1,4% više nego u 2017. godini. Porasla je i prodaja lakih gospodarskih vozila za 13,5%, na dva milijuna vozila te se poboljšala prodaja Renaulta Kangoo, Master i Trafic, Nissana Navara i Terra te Mitsubishija Triton.

Ukupna prodaja električnih vozila porasla je za 34%, promatrajući rast iz godine u godinu te je od 2010. prodano 724.905 električnih vozila. Najveća potražnja je za Renault Zoe i Nissan Leaf.

S 10,76 milijuna prodanih novih vozila, alijansa Renault-Nissan-Mitsubishi i dalje je vodeća u svijetu kad je riječ o prodaji osobnih i lakih gospodarskih vozila. Nastavila se velika potražnja za vozilima kao što su Renault Clio, Captur i Sandero, Nissan X-Trail/Rogue i Sentra/Sylphy te Mitsubishi Eclipse Cross i Xpander.

Prodaja većeg broja vozila primjenom arhitekture Common Module Family (CMF), što je ključan element Alijansinog srednjoročnog plana do 2022., također se povećala tijekom 2018. To uključuje početak prodaje Renaulta Kwid na više međunarodnih tržišta te povećanu proizvodnju Nissan Frontier pickupa koji dijeli arhitekturu s modelima Renaulta i Mercedesa.

Renault Clio

Kad je riječ o društvima članovima Alijanse, prodaja Grupe Renault porasla je za 3,2 posto na 3.884.295 vozila tijekom kalendarske 2018. Društvo Nissan Motor Co., Ltd. prodalo je 5.653.683
vozila diljem svijeta, što je smanjenje od 2,8 posto tijekom 2018. Društvo Mitsubishi Motors Corporation prodalo je 1.218.897 vozila diljem svijeta, što je porast od 18,3 posto promatrajući prodaju iz godine u godinu.

U budućnosti alijansa Renault-Nissan-Mitsubishi planira proizvoditi devet milijuna vozila na temelju četiriju zajedničkih platformi. Plan će povećati i upotrebu zajedničkih pogonskih sklopova na 75% ukupne prodaje. Osim toga, za trajanja plana predstavit će se 12 novih električnih vozila bez emisija te 40 vozila različitih razina autonomije.

10 najvećih tržišta Alijanse, s ukupnom prodajom:
Kina – 1.920.541
SAD – 1.611.952
Francuska – 763.984
Japan – 727.823
Rusija – 648.795
Meksiko – 355.968
Njemačka – 343.656
Brazil – 334.469
Italija – 277.941
Španjolska – 275.884

KOMENTARI