Toyota je postala globalni partner za mobilnost Olimpijskog i Paraolimpijskog odbora 2015. godine za period od 2017. – 2024. godine pokrivajući Zimske olimpijske i paraolimpijske igre u Pjongčangu 2018., Pekingu 2022. te ljetne Olimpijske i Paraolimpijske igre u Tokiju 2020. i Parizu 2024.
Početak suradnje Toyote i Hrvatskog olimpijskog odbora u Zagrebu su najavili Zlatko Mateša, predsjednik HOO i Kensuke Tsuchiya, predsjednik Toyota Adria d.o.o., a događaj je podržala i veleposlanica Japana u Zagrebu Misako Kaji.
“Toyota je simbol za inovacije pri čemu ističem hibridnu tehnologiju i njenog najpopularnijeg predstavnika Toyotu Prius, drugi dokaz Toyotina inovativnog karaktera je model Mirai pogonjen tehnologijom vodika. Iznimno sam ponosan na početak suradnje te vjerujem kako ćemo iskoristiti sve prilike koje nam partnerstvo omogućuje”, izjavio je Zlatko Mateša.
Kensuke Tsuchiya veliki je ljubitelj hrvatskog sporta te iznimno cijeni sportske uspjehe koje s velikim entuzijazmom prati već godinama.
“Toyota i Hrvatski olimpijski odbor imaju isti cilj, a to je ispratiti što veći broj hrvatskih sportaša na Olimpijske igre u Tokyo. Toyota želi, uz pomoć partnera olimpijskog i paraolimpijskog odbora stvarati inkluzivno društvo, u kojemu će svaka osoba, bilo zdrava ili s tjelesnim oštećenjima, stara ili mlada, imati jednake prilike. Snaga sporta je zapanjujuća! Sport ujedinjuje ljude i države. Tijekom velikih sportskih natjecanja svijetom se širi pozitivna energija koja nas potiče na promjene. Ta energija će nas inspirirati da započnemo ono što smatramo nemogućim”, naglasio je Tsuchiya.
Tijekom druženja u Zagrebu organiziran je razgovor pod nazivom “Start your Impossible”, što je naziv globalne Toyotine kampanje. Razgovoru se uz trofejne Olimpijce, brončanu Snježanu Pejčić, dvostrukog osvajača olimpijskog srebra Damira Martina i zlatnoga Josipa Glasnovića pridružio i paraolimpijac Kristijan Vincetić, podijelivši s okupljenima inspirativne priče o velikim izazovima, odricanju, ograničenjima koja se nalaze pred svakim sportašem te onim emotivnim trenutcima i snazi koju imaju u završnicama natjecanja.
Neprekidno unaprjeđenje i poštovanja svakog pojedinca zajedničke su vrijednosti Toyoti i Olimpijskim te Paraolimpijskim organizacijama. Uz olimpijski pokret Toyota prolazi transformaciju od proizvođača automobila ka tvrtki za mobilnost. U Toyoti vjeruju da je sve moguće kada se slobodno krećete jer mobilnost znači više od automobila, to je način savladavanja prepreka i ostvarivanja snova. Na taj način je predstavljena Toyotina korporativna kampanja ‘’Start your impossible” (“Započni svoje nemoguće“).
KOMENTARI