TEST Toyota Prius Plug-in hybrid Executive

TEST Toyota Prius Plug-in hybrid Executive

Idealno vozilo za korisnike koji žele vožnju na električni pogon, ali žele imati i rezervno (benzinsko) rješenje

TEST Ford Ecosport 1.0 Ecoboost 125 MCA Business
TEST Land Rover Discovery Sport 2.0 TD4 180 4WD SE
TEST Honda HR-V 1.5 i-VTEC 130 Comfort

Klasični Prius omogućuje nekoliko kilometara vožnje na električnu energiju koja se pohranjuje tijekom vožnje u baterije, dok Prius plug-in hibrid omogućuje bitno dužu vožnju na struju – oko 63 kilometara, s tim da se baterije pune i tijekom vožnje, ali se mogu napuniti spajanjem na električnu mrežu. I spreman je za vožnju brzinom oko 135 km/h samo na struju ako je imamo dovoljno u baterijama. Samo punjenje na javnom punjaču trajalo je oko dva sata pa smo tijekom nešto duže kupovine istovremeno obavili i besplatno punjenje. Dakle, sljedećih 30-ak kilometara vozili smo se potpuno besplatno jer se u Hrvatskoj ne naplaćuje punjenje na javnim punionicama. I tako bi trebalo ostati do daljnjega.

Stražnji kraj s LED svjetlima razigran je i dinamičan

Plug-in hibridni Prius ispod haube se sastoji od klasičnog 1.8-litrenog benzinca snage oko 98 KS plus cca 24 KS iz električnog motora; ukupno na raspolaganju imamo 122 KS. U praksi, u kombinaciji s CVT mjenjačem bez stupnjeva prijenosa imamo solidan obiteljski automobil koji u power načinu snažno povuče masu vozila od oko 1450 kilograma. Vrlo je bitno znati voziti ovakav tip vozila jer nema potrebe da se pritišće papučica gasa do kraja – potrebno je odmjereno voziti i tako omogućujemo i nižu potrošnju goriva koja može ići i ispod 4 litre, ako kombiniramo električni i benzinski pogon. Naravno, u gradu se doslovce možemo potpuno besplatno voziti jer s 50 kilometara možemo obaviti puno toga. Punimo li Prius kod kuće, potrošnja električne energije je cca 8 kuna za 100 kilometara. Dakle, u protuvrijednosti manjoj od jedne litre goriva, a punjenje traje nešto više od tri sata.

Prius izgleda uočljivo na cesti, naročito u vodeno plavoj boji, izgled je dinamičan, uz uočljiva prednja i stražnja LED svjetla, a zanimljiv dizajn nastavlja se i u interijeru u kojem prevladavaju bijele boje i piano finiš. Mjesta ima primjetno puno u svim smjerovima. Testni model bogato opremljen sa sustavom pomoći pri parkiranju, JBL zvukom, kožnim sjedalima, full LED svjetlima, stražnjom kamerom te kočenjem pri opasnosti i uz još nekoliko korisnih naprednih sustava ima cijenu do registracije 307.900 kuna.

KOMENTARI