Nova Toyota Tundra s V6 motorom i 394 KS, ali i u hibridnoj izvedbi s 443 KS

Nova Toyota Tundra s V6 motorom i 394 KS, ali i u hibridnoj izvedbi s 443 KS

Toyota je za tržište Sjedinjenih Američkih Država predstavila novu Tundru modelske godine 2022., a osim atraktivnijeg vanjskog izgleda, tu je i potpuna unutrašnjost s čak 14-inčnim multimedijskim zaslonom.

Hibridna Honda CR-V
Lexus konceptom LF-Z Electrified najavljuje ”sljedeće generacije Lexusa”
Započele su online rezervacije za novu Toyotu Yaris Cross

Toyota je predstavila novu generaciju pick-up modela Tundra modelske godine 2022, za tržište SAD-a, a donosi potpuno novi vanjski i unutarnji dizajn, a u ponudi će biti dvije izvedbe – CrewMax i Double Cab. Double Cab izvedba će dolaziti s tovarnim prostorom dužine 198 cm ili 247 cm, dok će se izvedba CrewMax moći dobiti s tovarnim prostorom dužine 167 cm ili 198 cm.

Tundra sada izgleda još atraktivnije i masivnije, a sve zahvaljujući prilično kutijastom dizajnu, a moći će se dobiti sa 6 paketa opreme; SR, SR5, Limited, Platinum, 1794 i TRD Pro; koji uključuju i posebne i jedinstvene vizualne dodatke za svaki paket opreme.

A da nije riječ o bilo kakvom vozilu govori i činjenica kako Tundra može povući teret ukupne težine do 5443 kg. Tu je i zračni ovjes, kao i najnoviji sigurnosni sustavi, kao i sustavi pomoći vozaču kakvi se nalaze u osobnim automobilima.

Kao osnovni pogon se navodi 3,5-litreni V6 twin-turbo motor koji razvija maksimalnu snagu od 290 kW/394 KS, a nudi i 649 Nm okretnog momenta, a tu je i hibridna izvedba koja raspolaže s ukupnom snagom od 326 kW/443 KS i 790 Nm okretnog momenta, a obje izvedbe dolaze s 10-stupanjskim automatskim mjenjačem, dok je na kupcima da biraju pogon na dva ili na četiri kotača.

U unutrašnjosti također prevladavaju oštre linije, a Tundra sada dolazi s 12,3-inčnim digitalnom instrument pločom, te s velikim 14-inčnim središnjim multimedijskim zaslonom i najnovijim softverom. Naravno, podrška za Android Auto i Apple CarPlay dolazi standardno.

Nova Toyota Tundra na tržište SAD-a stiže do kraja godine, no na europske prometnice službeno neće tići, bez obzira na to što u ponudi ima i hibridni pogonski sustav. A razlog je jednostavan – velike dimenzije koje nikako ne odgovaraju europskim prometnicama, no sigurni smo da će biti individualnih uvoza ovog modela.

KOMENTARI