Do 2021. godine Seat će ponuditi šest električnih i plug-in hibridnih modela

Do 2021. godine Seat će ponuditi šest električnih i plug-in hibridnih modela

Seat razvija novu platformu za električna vozila na kojoj će razviti i dva potpuno električna vozila

IONIQ postaje novi Hyundaijev brend za električna vozila
2019. godina je rekordna po prodaji u Europi u posljednjih 10 godina
Povijesni trenutak: u Draganiću je otvorena prva brza punionica za električna vozila

Automobili na električni pogon dio su Seatovih planova za sljedeće desetljeće, obznanjeno je to kroz strategiju električne mobilnost koja će do početka 2021. godine uključivati šest električnih i plug-in hibridnih modela. Električne verzije modela Mii i el-Born bit će prva dva potpuno električna vozila marke Seat, nova generacija modela Leon i Tarraco također će obuhvaćati plug-in hibridnu verziju dok će modeli CUPRA Leon i CUPRA Formentor također imati plug-in hibridnu varijantu. CUPRA Formentor je novi CUV po prvi put predstavljen na Salonu automobila u Ženevi.

Seat će u Španjolskoj u suradnji s Volkswagenom razviti novu platformu za vozila, bit će to manja verzija modularne električne platforme (MEB) na kojoj će razne marke, među koje se također ubraja i Seat, proizvoditi brojna vozila dužine od oko četiri metara. Cilj nove platforme i projekta u kojem će sudjelovati više od 300 visokokvalificiranih inženjera je razvijati povoljna električna vozila čija bi početna cijena trebala iznositi manje od 20.000 eura.
Izvršni direktor Luca de Meo izjavio je da će „Seat realizirati prvo električno vozilo koje će biti posebno dizajnirano za gradske vožnje“.

Izvršni direktor Seata Luca de Meo

Seatova električna ofenziva obuhvaća više stavki od novih modela te također uključuje strategiju mikromobilnosti koju će, kao što je u Barceloni krajem veljače izvršni direktor marke najavio tijekom Svjetskog sajma mobilnih tehnologija Mobile World Congress, ovo poduzeće predvoditi za Volkswagen koncern. Nedavno predstavljeno konceptualno vozilo Minimó igra ulogu u ovoj strategiji, a zajedno s električnim romobilom SEAT eXS predstavlja dodatan primjer rješenja za urbanu mikromobilnost koja je razvilo poduzeće.

Inače, Seat je u 2018. godini ostvario najbolje rezultate u svojoj povijesti. Dobit nakon oporezivanja povećala se na 294 milijuna eura, što je porast od 4,6 % u usporedbi s prethodnom
godinom (281 milijun). U gotovo sedam desetljeća postojanja marke Seat nikada nisu isporučili toliki broj vozila – 517.600 prodanih vozila (10,5% više nego u 2017. godini), što je marku Seat učinilo najbrže rastućom markom u Europi. U 2018. Seat je izvezao 80% svojih proizvedenih vozila i ustoličio se kao najveće industrijsko izvozno poduzeće u Španjolskoj zaslužno za 3% ukupnog izvoza te zemlje.

KOMENTARI