Novi Peugeot 408 je u salonima, a cijene startaju od 33.945 eura

Novi Peugeot 408 je u salonima, a cijene startaju od 33.945 eura

U domaće salone je stigao novi Peugeot 408, a riječ je o fastback SUV-u, odnosno coupe SUV-u, koji je dostupan u jednoj benzinskoj i u dvije plug-in hibridne izvedbe.

Obnovljen je SUV Genesis GV80 i predstavljen novi GV80 Coupe
Još jedno legendarno ime gubi smisao: Capri postaje električni coupe SUV
Test: Renault Megane Conquest E-Tech Engineered 145 hibrid

Najnoviji model Peugeota stigao je i u domaće salone, a riječ je o modelu 408, kojeg u Peugeotu nazivaju fastback SUV-om, a mogli bi bez problema reći kako je riječ o modelu koji će konkurirati coupe SUV segmentu, prvenstveno bratskom modelu Citroenu C4 X, ali i Renaultovom Meganeu Conquest.

Riječ je o modelu dugom 4687 mm, širokom 1859 mm i visokom 1478 mm, a dolazi s međuosovinskim razmakom dugim 2787 mm. Uz to, dostupan je i prtljažnik od 536 litara u benzinskoj izvedbi, odnosno 474 litre u plug-in hibridnoj izvedbi, a u oba se slučaja smanjuje za 20-ak litara ako doplatite za Focal audio sustav radi ugradnje subwoofera.

Što se tiče pogonskih motora, u ponudi je jedan turbo benzinac i dva plug-in hibrida. Benzinac ima obujam od 1,2 litre i razvija maksimalnu snagu od 94 kW/130 KS i pritom nudi 230 Nm okretnog momenta koji je dostupan od 1750 okretaja. Motor ima tri cilindra, a omogućuje ubrzanje od 0 do 100 km/h za 10,4 sekunde, dok je maksimalna brzina ovog modela 210 km/h. Pritom po WLTP-u troši u prosjeku 5,8-6,9 litre.

Plug-in hibridi se sastoje od 1,6-litrenog benzinca s četiri cilindra i elektromotora, a dostupna je izvedba s ukupnom snagom sustava od 132 kW/180 KS i 162 kW/225 KS. Obje izvedbe imaju 12,4 kWh bateriju, a najveća brzina im je 225 km/h, odnosno 233 km/h, dok oba na struju mogu voziti do 135 km/h. Ubrzanje od 0 do 100 km/h kod slabije izvedbe traje 8,1 sekundi, dok kod snažnije traje 7,8 sekundi. Prosječna potrošnja po WLTP-u je 1,2-1,3 litre. Sve izvedbe su uparene s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem.

Naravno, to vrijedi samo ako je baterija uvijek dovoljno puna, a serijski dolazi s jednofaznim punjačem snage 3,7 kW, dok je jednofazni punjač snage 7,4 kW u opciji. Najdulje punjenje traje malo više od 7 sati (standardna utičnica, 8A), dok najkraće traje sat i 40 minuta  na Wall Boxu snage 7,4 kW (32 A).

Kupci mogu birati između 6 boja karoserije i tri paketa opreme – Allure, Allure Business i GT. Allure je dostupan s početnim benzincem i slabijim plug-in hibridom, dok se ostali paketi opreme mogu kombinirati sa svim motorima. Već osnovni paket serijski donosi LED prednja svjetla, stražnje parking senzore i stražnju kameru s pranjem, dodatno zatamnjena stražnja stakla, dvozonski automatski klima uređaj, paket Safety, 10-inčnu digitalnu instrument ploču i 10-inčni multimedijski zaslon, 17-inčne aluminijske naplatke i ostalu opremu.

Ovdje prilažemo i cjenik za novi Peugeot 408:

KOMENTARI