Stigao je coupe SUV dostupan svima: Renault Megane Conquest

Stigao je coupe SUV dostupan svima: Renault Megane Conquest

Coupe SUV sada više nije dostupan samo kod premium brendova, već je dostupan i širokoj publici zahvaljujući Renaultu i modelu Megane Conquestu, koji se nudi s blagim hibridnim i hibridnim pogonima, a dostupan je već po cijeni od 183.900 kuna s EDC mjenjačem, a kupci mogu ostvariti i popust od 6.000 kuna.

Potvrđeno: novi Mercedes-AMG C 63 će imati motora sa samo 4 cilindra
Najavljena je Mazda MX-30 s blagim hibridnim motorom
Jaguar najavio osvježeni E-Pace koji je sada dostupan i u plug-in hibridnoj izvedbi

Renault je jučer domaćim novinarima predstavio novi Megane Conquest, kompaktni coupe SUV pristupačne cijene, pa ovakav oblik karoserije više nije rezerviran samo za premium brendove. Riječ je o modelu koji je na tržištu od 2019. godine, a ove godine konačno stiže i na Europsko tržište, pa time i na naše. Riječ je o modelu atraktivnog izgleda, posebice u narančastoj boji, kakav smo imali prilike i voziti. Iako ne izgleda loše ni u drugim bojama, u ovoj boji najbolje do izražaja dolaze svi dizajnerski detalji, a posebice se to odnosi na najbogatiju RS Line opremu.

Megane Conquest je dug 4.568 mm, širok 1.821 mm i visok 1.576 mm, dok je međuosovinski razmak dug 2.720 mm. Svakako treba naglasiti i kako je karoserija od tla udaljena 200 mm, pa mu ni silasci s asfaltiranih prometnica neće predstavljati problem. Tu je i prtljažnik s dvostrukim dno koji ima obujam 513 litara (140 TCe i 160 TCe), odnosno 480 litara kod izvedbe E-TECH Hibrid sa 145 KS. Prostranost je dobra, a čak i na stražnjim sjedalima ima mjesta za odrasle osobe, bez obzira na nisku liniju krova.

U ponudi su turbo benzinci s blagom hibridnom tehnologijom u izvedbi sa 140 KS i sa 160 KS, s time da potonja izvedba stiže kasnije. Izvedba TCe 140 dolazi isključivo s EDC automatskim mjenjačem, a nudi i 260 Nm okretnog momenta već od 1.750 okretaja i omogućuje ovom modelu ubrzanje od 0 do 100 km/h za 9,8 sekundi i 205 km/h maksimalne brzine.

No svakako zanimljivija izvedba je E-TECH Hibrid koja dolazi s hibridnim sustavom koji se sastoji od atmosferskog benzinca, električnog motora i visokonaponskog elektropokretača-generatora, a ukupna snaga sustava je 145 KS i dolazi s bestupanjskim E-TECH mjenjačem. Tu je i 1,2 kWh baterija koja mu omogućuje da većinu gradske vožnje vozite na struju.

Imali smo prilike isprobati sve vrste cesta, od zagrebačkih gužvi, preko otvorene ceste i autoceste, a iznenadila nas je potrošnja koja je na kraju iznosila 5,7 litara, bez da smo pazili kako vozimo. Oni s nježnijom nogom na gasu mogu trošiti još i manje, što je za ovakvo vozilo izvrstan rezultat.

Renault Megane Conquest je dostupan s tri paketa opreme – Zen, Intens i RS Line, a već početni zen donosi Full LED Pure Vision svjetla, 17-inčne aluminijske naplatke, automatsku klimu, 7-inčni multimedijski zaslon, sigurnosni paket, kameru za vožnju unatrag i niz ostale opreme, a cijene startaju od 183.900 kuna za izvedbu Megane Conquest ZEN TCe 140 EDC, dok najpovoljniji hibridni Megane Conquest Zen 145 E-TECH košta 194.900 kuna. Uz to, kupcima je osiguran i popust od 6.000 kuna na navedene cijene, a u ponudi je i posebna akcija financiranja.

KOMENTARI