Nakon što je prošlog tjedna Peugeot predstavio model 408, fastback SUV, isti karoserijski oblik nam sada stiže i iz Citroena, a koji se temelji na modelu C4, s time kako će u nazivu dobiti X. Recept je jednostavan, do B nosača model je istovjetan modelu C4, a nakon toga dolazi do promjena u položenijem stražnjem staklu te malenom metalnom izbočinom poklopca prtljažnika i evo puno zanimljivije izvedbe.
Sve to je pridonijelo boljem koeficijentu otpora zraka od 0,29, ali je i sam automobil produžen, pa je ukupno dug 4600 mm, što je povećanje od čak 260 mm, dok je međuosovinski razmak od 2670 mm ostao isti.
Najviše je profitirao prtljažni prostor koji sada u osnovi zaprima 510 litara, što je 140 litara više nego C4, a kako bi putnici na stražnjem sjedalu imali dovoljno prostora za glavu, naslon je položeniji, a iz Citroena obećaju jednaku udobnost kao i kod običnog C4. Zanimljivo je samo što se kod otvaranja prtljažnika otvara samo metalni dio, pa je praktičnost manja nego na modelu C4.
Unutrašnjost je također preuzeta s modela C4, no jednako velik 10-inčni središnji multimedijski zaslon dolazi s novim MyCitroen Drive Plus multimedijskim sustavom koji donosi brži rad, novi i ljepši izgled, bolje prepoznavanje glasa, a moguće ga je i ažurirati na daljinu. To je isti onaj sustav koji je predstavljen na većem modelu C5 X.
C4 X će biti dostupan prvenstveno kao električni model s oznakom E-C4 X, a na pojedinim će tržištima unutar EU biti dostupan samo u takvoj izvedbi. Njega pokreće poznati elektromotor koji razvija maksimalnu snagu od 100 kW/136 KS. Ta izvedba će sigurno biti dostupna i na našem tržištu.
U ponudi su i PureTech benzinci koji se nude u izvedbi sa 100 KS i ručnim 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, te 130 KS snažna izvedba samo u kombinaciji s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem (EAT8). Uz to, C4 X će biti dostupan i sa 130 KS snažnim turbo dizelašem u kombinaciji s EAT8 automatskim mjenjačem, no što će od navedenog biti dostupno na našem tržištu, bit će poznato kasnije.
Početak prodaje je zakazan za jesen ove godine, no iz Citroena još nisu komunicirali nikakve informacije o cijenama, no zna se kako će se proizvodnja odvijati u Stellantisovoj tvornici Villaverde u Madridu, Španjolska.
KOMENTARI