Nissan Leaf Nismo RC

Nissan Leaf Nismo RC

S dvostruko više snage, novi Nissan Leaf Nismo RC namijenjen je za utrke

Nissan GT-R NISMO testiran za 2020. godinu
Novi Nissan Note iznenađuje izgledom, kao i hibridnim te električnim pogonom
Velika ekspanzija Mitsubishija: čak 16 novih modela u sljedećih 5 godina

Dva električna motora pogone upravo predstavljeni Nissan Leaf Nismo RC, a smješteni su na suprotnim stranama šasije. Motori snage po 120 kW proizvode ukupno 240 kW snage, uz čak 640 Nm okretnog momenta.

Dvostruko je to više nego što ima prethodnik, Leaf Nismo RC iz 2011. godine. Tehnologija s litijskim baterijama i pretvaračima preuzeta je iz aktualnog Leafa tako da trkaća izvedba ima pogon na sve kotače.

Snagom se upravlja neovisno o svakoj osovini, ravnoteža je optimizirana položajem baterija u podnici, a pri izradi automobila korišten je ugljik tako da je masa vozila odličnih 1220 kilograma. Što je odličan rezultat za jedno električno vozilo, uzmemo li u obzir kako cestovna, klasična izvedba Leafa ima masu oko 1500 kilograma.

Trodijelna karoserija uključuje uklonjive prednje i stražnje dijelove, fiksne prozore, LED prednja i stražnja svjetla te podesivo stražnje krilo za idealnu downforce putanju na asfaltu. Model je nešto duži od prethodnika, s ukupnom duljinom od 4546 mm i osovinskim razmakom od 2750 mm. Visina vozila od krova do ceste je samo 1212 mm, što je za čak 300 mm niže od klasične cestovne izvedbe Leafa.

Nissan Leaf Nismo RC stotku lovi za samo 3,4 sekunde, što je za čak 50 posto brže nego prethodnik iz 2011. godine. Nissan će ga predstaviti na utrkama Formule E, ali i na drugim događanjima poput Nismo Festivala na Fuji stazi.

KOMENTARI