Honda e ubrzava i koči preko jedne nožne papučice

Honda e ubrzava i koči preko jedne nožne papučice

Potpuno električna Honda e pokreće se uz pomoć baterije kapaciteta 35,5 kWh

Jaguar Land Rover i BMW Grupa zajednički razvijaju novu generaciju električnih automobila
Što to Audi vozi na susret GTI ljubitelja?
Stiže prvi Volvo u kojem uopće neće biti dizelskog pogona

Cijena za Hondu e kretat će se oko 30.000 eura, a za te novce dobit ćete stražnji električni pogon snage 110 kW (150 KS), okretni moment od 315 Nm, a s baterijom će prijeći do 220 kilometara. Za samo 30 minuta baterija će se napuniti do 80 posto. Na ovaj su način prednji kotači oslobođeni pogona, čime se povećava pokretljivost pri upravljanju vozilom. Ali i praktičnije manevriranje uskim gradskim ulicama.

Sportski karakter stražnjeg pogona osjetit će budući vlasnici automobila koji će se početi isporučivati na ljeto 2020. Stisnete li papučicu gasa do kraja, Honda e će s mjesta do 100 km/h stići za oko 8 sekundi, a puštanjem papučice gasa istovremeno se i koči. Dakle, za kočenje nije potrebno pritisnuti papučicu kočnice nego se sve može obaviti s jednom nogom.

Kada je papučica za ubrzavanje pritisnuta, automobil će ubrzavati normalno, a kada se spusti dolazi do automatskog kočenja koje usporava automobil. Kontrola jednom papučicom poboljšava efikasnost vožnje u urbanim okruženjima i smanjuje potrebu za uporabom više papučica, zbog čega je vožnja zanimljivija, uzbudljivija i nesmetana s maksimalnom kontrolom za vozača.

KOMENTARI