Hibridna Honda CR-V

Hibridna Honda CR-V

CR-V se više ne nudi s dizelskim motorom, ali za uštedu goriva sada je stigla hibridna izvedba

Stiže Alfa Romeo 8C s karbonskim vlaknima i s više od 700 KS
Novi Volkswagen Golf imat će pomoćni električni motor
Nova BMW serija 7 plug-in hybrid

Stiglo je novo doba za Hondin SUV, model CR-V, inače najprodavaniji SUV na 54 najveća tržišta svijeta (u periodu od 2013. do 2017.) koji je u prodaji od 1995. godine. Prostrani terenac poprilično je opremljen dodatnom opremom i naprednim sigurnosnim sustavima već od početnog paketa opreme, čija cijena do registracije starta od 260.690 kuna. To je za gotovo 32.000 kuna više od 1.5 turbobenzinskog CR-V modela s ručnim 6-stupanjskim mjenjačem snage 173 KS i prednjim pogonom.

Automobil dolazi u izvedbama s pet i sa sedam sjedala, a prostor u interijeru nije izgubljen niti nakon što je A-stup pomjeren prema nazad, a istovremeno je stražnji kraj nagnut prema naprijed. Čak štoviše, u interijeru se dobilo na dodatnih 50 mm razmaka između putnika naprijed i natrag, povećavanjem međuosovinskog razmaka za 30 mm (2660 mm), ali je zadržana ista dužina vozila od 4605 mm.

 

Ugrađeni benzinski agregat isporučuje 175 Nm, a uz električni pogon dobije se 315 Nm

Kombinacija 2.0 i-VTEC benzinskog motora snage 145 KS s Atkinsonovim ciklusom i dodatnog elektromotora ukupno isporučuje 135 kW (184 KS) i pokreće se s ključem u džepu, a ključ u rukama nego u džepu nam neće biti potreban niti za ulazak u vozilo. U vožnji se koriste tri načina vožnje: samo na struju, kombinacija struja-benzin i samo na benzin. Tvornički podatak o potrošnji je 5,3 litara uz prednji pogon odnosno 5,5 litara uz pogon na sve kotače.

Opremljen već od starta

Headup displayem ispred vozača dolazi u paketu Executive te omogućuje vožnju bez skidanja pogleda s prometnice

Cijena po kojoj se Honda CR-V hybrid može kupiti u Hrvatskoj počinje od 260.690 kuna, a paket Comfort uključuje i nekoliko korisnih sustava pomoći u vožnji – pomoć pri naglom kočenju pojačat će kočenje jer većina vozača ne koči dovoljnog snagom, pomoć za kretanje na uzbrdici korisna je za sve one koji imaju strah od takvih situacija, a prevencija sudara korisna je za sve one koji vole pogledati okolo tijekom vožnje pa možda neće na vrijeme primijetiti da vozilo ispred njih koči.

CR-V hibrid može i poluautonomno voziti uz pomoć praćenja bijele linije na prometnici, a dobro će doći i upozorenje na napuštanje vozne trake (korisno za duge noćne vožnje). Korištenje tempomata je praktičnije uz samostalno održavanje razmaka do vozila ispred pa se brzina vožnje automatski prilagođava, bez potrebe da vozač reagira ukoliko se naiđe na sporije vozilo. U pojedinim situacijama koristan će biti i sustav prepoznavanja prometnih znakova, ako prođete pored znaka, a niste vidjeli o kojem je znaku riječ.

Niti u udobnosti CR-V nije siromašan pa serijski dolazi s automatskim klima uređajem uz otvore ventilacije i za putnike straga, ima automatsko gašenje i paljenje svjetala, a putem daljinskog upravljača moguće je podizati i spuštati stakla. Zgodno kad je automobil ugrijan na suncu pa ga i prije dolaska do vozila možete rashladiti. A u zimskim će mjesecima dobro doći grijanje prednjih sjedala.

Nešto je multimedija siromašnija – klasični LCD ekran je od 5 inča, ali dobit ćete USB priključak, Bluetooth i 8 zvučnika te komande audio uređaja na kolu upravljača. U vizualnom dijelu CR-V hybrid dolazi s prednjim LED svjetlima, dnevnim LED svjetlima i stražnjim LED svjetlima, kotači su 18-inčni s lakometalnim naplatcima, a ispod podnice prtljažnika dobit ćete set za popravak guma.

U jačem paketu Elegance Navi dolaze dvozonska klima, prednji i stražnji parking senzori, kamera za vožnju unatrag, 7-inčni ekran osjetljiv na dodir, 2 USB priključka te ukupno 9 zvučnika. Za praćenje mrtvog kuta, kožna sjedala, uzdužne krovne nosače te dodatno zatamnjena stražnja stakla morat ćete nadoplatiti na paket Lifestyle (307.990 kuna), a vrh ponude je Executive (353.990 kuna) s grijanim kolom upravljača, prtljažnik obujma 561 litru se otvara nakon što mahnemo nogom ispod podnice (spuštanjem stražnjih sjedala moguće je smjestiti predmete dužine 1830 mm) dok će u grijanju sjedala moći uživati i putnici straga.

Iznad glava putnika ugrađen je panoramski stakleni krov s mogućnošću otvaranja. Za pogon na sve kotače potrebno je izdvojiti 304.990 kuna, a dodatna nadoplata za metalik boju je 5000 kuna.

KOMENTARI