Ford obnovio Pumu, i pritom izbacio najsnažniji benzinski motor iz ponude

Ford obnovio Pumu, i pritom izbacio najsnažniji benzinski motor iz ponude

Ford je obnovio svoj B-SUV model Puma koji je dobio blage dizajnerske promjene, novu unutrašnjost i višu cijenu.

Novi gradski SUV s osebujnim dizajnom: Hyundai Bayon
U Ženevi nas očekuje svjetska premijera novog Toyotinog B-SUV modela
Obnovljeni Hyundai Bayon dobio privlačniji izgled i više tehnologije

Iako je Ford Puma prilično dobro prihvaćena na europskom tržištu, domaći zastupnik kod nas nije uspio postići uspjeh, što je šteta jer je riječ o simpatičnom vozilu s poprilično prostora u kompaktnim dimenzijama.

Što se tiče dizajna, dorađena Puma ima novi svjetlosni potpis sprijeda, a Ford logo je sada povećan i postavljen na prednju masku, dok straga promjena nema. U ponudu stiže i nova boja karoserije Cactus siva, a u ponudi su aluminijski naplatci u veličinama od 17 do 19 inča.

No u unutrašnjosti su promjene velike. Sada je tu nova 12,8-inčna digitalna instrument ploča, dok je središnji multimedijski zaslon sada dijagonale 12 inča i dolazi s najnovijim SYNC4 operativnim sustavom. No ono što je bilo dobro, više nije. Tako su maknute fizičke tipke upravljanja klimatizacijom, pa su one sada osjetljive na dodir i postavljene su ispod zaslona! Čemu to? Nov je i upravljač, kao i dizajn ručice automatskog mjenjača.

Uz to, Ford je iz ponude izbacio i najsnažniju Pumu ST s 200 KS, te je sada najsnažnija blagohibridna izvedba sa 170 KS i 248 Nm okretnog momenta koja je uparena isključivo s automatskim mjenjačem. Maksimalna brzina je 210 km/h, a ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 7,4 sekunde. Početak ponude čini 1,0-litreni turbo benzinac sa 125 KS u kombinaciji s ručnim ili automatskim mjenjačem, te izvedba sa 155 KS koja je dostupna isključivo s automatskim mjenjačem.

Očekuje se kako će prve isporuke kupcima krenuti prije ljeta, a već se znaju i cijene u Njemačkoj gdje je Puma poskupjela za čak 1500 eura, što znači da će kod nas poskupiti i još više!

KOMENTARI