Citroen C5 Aircross uskoro će dobiti i hibridnu inačicu koja će se puniti ne samo u vožnji nego i putem električne mreže. Potpuno napunjena baterija samo na struju moći će prevaliti oko 50 kilometara, uz vožnju koja ne emitira CO2 u okoliš, a istovremeno se smanjuje i buka. Pri kombiniranoj vožnji, koja uključuje ad benzinskog i elektromotora C5 Aircross Hybrid troši samo 1,7 litara na 100 km (realni WLTP ciklus mjerenja). I pri tome emitira 39 g/km CO2.
U vozilo je ugrađen benzinski PureTech motor snage 180 KS, a električni omogućuje 80 kW snage, čime se postiže ukupno 225 KS i 320 Nm okretnog momenta koji je trenutno dostupan. Na podlogu se snaga bez trzaja i bez vibracija prenosi preko automatskog mjenjača ë-EAT8.
Udobnost i opremljenost
Uz novi ovjes Advanced Comfort s progresivnim hidrauličkim graničnicima, koje smo isprobali u benzinskoj i dizelskoj inačici C5 Aircrossa, hibridni se model također može pohvaliti i udobnim sjedalima. Sjedala u drugom redu su odvojena tako da svaki putnik ima svoje sjedalo, a sjedala se mogu prilagođavati klizanjem i preklapanjem. Podnica je od tla udaljena 230 mm, čime se svrstava u vozila koja su sposobna i za izlazak s asfalta. Ima zaštite za pragove i rubove blatobrana te elegantne dvoslojne krovne šipke, što pridonosi SUV izgledu.
Nudi i 20 tehnoloških rješenja za pomoć u vožnji poput Highway Driver Assist za vožnju po autocesti, sustav za autonomnu vožnju 2. razine pri kojoj vozač samo nadgleda promet, Grip Control s funkcijom Hill Assist Descent za odlazak izvan utabanih staza. Tu je i šest tehnologija za povezivost, uključujući bežično punjenje pametnog telefona. Za infotainment se koristi 8-inčni ekran osjetljiv na dodir.
Podsjetimo se, Citroen C5 Aircross predstavljen je u listopadu prošle godine u Parizu, na našim je prometnicama već neko vrijeme, a istovremeno je Linda Jackson, generalna direktorica Citroena, predstavila i hibridnu izvedbu.
KOMENTARI