SUV Citroen C5 Aircross već u ponudi ima dva hibridna modela, a riječ je o plug-in modelima sa 180 KS i 225 KS, a sada je hibridnoj ponudi pridružuje i povoljniji blagi hibrid, koji se ne puni putem utičnice, ali omogućuje da se gotovo 50 % gradske vožnje vozi samo na struju.
Ova izvedba dolazi s 1,2-litrenim PureTech benzinskim motorom s tri cilindra, koji razvija maksimalnu snagu od 100 kW/136 KS pri 5500 okretaja, a nudi okretni moment od 230 Nm koji je dostupan već od 1750 okretaja. Iz Citroena kažu da zahvaljujući turbopunjaču varijabilne geometrije i razvodnog lanca, ovaj motor nudi veliku robusnost.
S njim je uparen sinkroni električni motor s trajnim magnetom koji nudi vršnu snagu od 21 kW/28 KS i 55 Nm okretnog momenta, a tu je i 48-voltni starter. Baterija ima kapacitet od 432 Wh, a ugrađena je ispod sjedala vozača te time ne smanjuje prtljažnik ili prostor u kabini.
U usporedbi s jednako snažnim benzincem ova izvedba nudi oko 1 litru manju potrošnju na 100 km, dok u gradskim uvjetima nudi uštedu i do 30 %. Čitav je sustav uparen s novim elektrificiranim automatskim mjenjačem s dvije spojke koji dolazi pod oznakom e-DCS6, koji je posebno dizajniran za hibridne sustave. Najavljuje se i kraće vrijeme promjena brzina, što omogućuje dinamičniju vožnju.
C5 Aircross Hybrid 136 će biti dostupan sa sve tri razine opreme, a prodaja kreće uskoro, dok će cijene biti objavljene naknadno.
KOMENTARI