Volkswagen predstavio koncept ID.2all – je li to budući automobil za mase?

Volkswagen predstavio koncept ID.2all – je li to budući automobil za mase?

Novi dizajnerski izričaj i cijena ispod 25.000 eura glavni su aduti budućeg malenog električnog automobila kojeg Volkswagen planira prodavati od 2025. godine.

Novi Nissan Leaf u obliku crossovera, a nova Micra samo na struju
Dacia ima novi logo i amblem
Novi 308 za proslavu 211 godina marke Peugeot i 130 godina osobnih vozila

Kao što je i vidljivo već proteklih godinu dana, najviše novosti oko novih modela uključuju elektrifikaciju, koju ne možemo izbjeći, a sada je Volkswagen otišao korak dalje i najavio novi električni model koji bi se trebao prodavati po cijeni manjoj od 25.000 eura, a za nju bi trebali dobiti ustvari mnogo toga. Hoće li uspjeti u tome? Teško je to sada reći, ali nećemo morati dugo čekati, jer je početak prodaje najavljen za 2025. godinu.

No vratimo se mi na koncept Volkswagen ID.2all, a kako mu i ime kaže, bit će to model za sve. Riječ je o manjem automobilu, veličine Pola, no iz Volkswagena kažu kako u unutrašnjosti ima prostora kao u većem Golfu. ID.2all je dug 4050 mm, širok 1812 mm i visok 1530 mm, dok je međuosovinski razmak dug 2600 mm. Te dimenzije bi trebale omogućiti udoban smještaj za četiri osobe i njihovu prtljagu. I to mnogo prtljage, jer je obujam prtljažnika čak 490 litara, odnosno 1330 litara kada se preklope stražnja sjedala. Doduše, kako je i vidljivo na fotografiji, prtljažnik je dubok, i nudit će dvije razine za utovar, pa će trebati paziti što se stavlja prvo a što zadnje. Također, koncept se vozi na 20-inčnim aluminijskim naplatcima, dok će serijska izvedba sigurno imati manje kotače.

ID.2all je postavljen na najnovijoj evolucijskoj fazi MEB Entry platforme, a pogon će biti isključivo na prednje kotače. Za pogon se brine elektromotor koji razvija maksimalnu snagu od 166 kW/226 KS, a koji omogućuje ubrzanje od 0 do 100 km/h za manje od sedam sekundi, dok će maksimalna brzina biti elektronski ograničena na 160 km/h.

Podataka o bateriji nema, a zna se samo kako će biti ugrađena u podnicu. Trebala bi omogućiti autonomiju do 450 km po WLTP-u, a vrijeme punjenja od 10 do 80 % traje oko 20 minuta, ali vjerojatno na ultrabrzom punjaču.

I za kraj smo ostavili dizajn, koji donosi novi dizajnerski izričaj Volkswagena, a jedan od elemenata dizajna je C-stup koji izgleda kao onaj s Golfa jedinice. A što se tiče unutrašnjosti, vidi se pomak u odnosu na aktualne ID modele, gdje će se ispred vozača nalaziti veća instrument ploča, a koristit će se i kvalitetniji materijali, ako je suditi prema fotografijama.

Proizvodna verzija modela ID.2all jedan je od deset novih električnih modela koje će Volkswagen predstaviti do 2026. Već je predstavljen redizajnirani ID.3, zatim slijedi ID.Buzz s dugim međuosovinskim razmakom i ID.7. Nakon toga 2026. slijedi kompaktni električni SUV, a unatoč svim izazovima, Volkswagen radi i na električnom automobilu po cijeni nižoj od 20.000 eura. Hoće li u tome i uspjeti? Teško, ali nikad se ne zna.

KOMENTARI