Volkswagen predstavlja ID.7: ova električna limuzina bi trebala zamijeniti Passat

Volkswagen predstavlja ID.7: ova električna limuzina bi trebala zamijeniti Passat

Volkswagen je na sajmu potrošačke elektronike CES predstavio električnu limuzinu ID.7, a iako još uvijek zamaskirana, može se otprilike kako će izgledati kada se predstavi bez maske u drugom tromjesečju ove godine.

Daimler na CES sajmu u Las Vegasu ima svjetsku premijeru
EazyOil predstavio automatsku naplatu goriva na Idea KnockOut 2018
S vozilom se dovezete do hotela, a tamo vas dočeka – robot

Na CES-u, sajmu potrošačke elektronike, Volkswagen je predstavio svoju prvu električnu limuzinu ID.7. Ona je još uvijek kamuflirana, a elektroluminiscencijom stvara pametne svjetlosne efekte. No bez obzira na to lako se može vidjeti kako će serijska izvedba izgledati, a na nju nećemo morati dugo čekati, jer je premijera najavljena za drugo tromjesečje ove godine.

Volkswagen ID.7 je prva električna limuzina ovog proizvođača, a temelji se na modularnoj električnoj platformi MEB, a nastavak je razvoja koncepta ID.AERO. ID.7 je utvari svojevrstan nasljednik umirovljenog Passata u limuzinskoj izvedi. Novi model donosi aerodinamičnu karoseriju kako bi potrošnja bila što manja, a najavljuje se kako će s jednim punjenjem ovaj model moći prijeći i do 700 km. Živi bili pa vidjeli.

Međuosovinski razmak ove limuzine je rastegnut na popriličnih 2,97 metra, što bi trebalo omogućiti i veliku prostranost na stražnjim sjedalima, barem za koljena. A osim dobre prostranosti, Volkswagen najavljuje i novosti u kabini koje su napravljene na temelju prigovora kupaca.

Tako će serijski dolaziti novi koncept zaslona, tu je novi head-up zaslon s proširenom stvarnošću (AR), veći multimedijski zaslon dijagonale 15 inča, a konačno su osvijetljeni dodirni klizači, dok se klimom i dalje upravlja isključivo putem zaslona, no sada su upravljački elementi za podešavanje klimatizacije na prvom zaslonu.

Volkswagen ID.7 će se nuditi na tržištima Sjeverne Amerike, Kine, ali i Europe, a za europsko tržište će se proizvoditi u pogonu u Emdenu. Samo, može li ovaj model zamijeniti Passata? To još nitko sa sigurnošću ne može reći.

KOMENTARI