U početku je Land Cruiser imao naziv Toyota Jeep BJ, 1954. godine naziv se mijenja u današnji Land Cruiser, a tijekom 68 godina proizvodnje proizvedeno je 10 milijuna primjeraka. U studenom 1955. počelo se s izvozom serije 20 izvan Japana, četiri godine nakon predstavljanja prve generacije.
Izvoz je u početku iznosio svega 100 vozila godišnje, ali je 1965, 10 godina nakon što je izvoz uzeo puni zamah, ta brojka premašila 10.000 vozila godišnje. Danas se Land Cruiser prodaje u otprilike 170 zemalja i regija u cijelom svijetu, a godišnja svjetska prodaja je otprilike 400.000 vozila. Iako se većina Toyoti Land Cruiser proizvodi u Japanu, sklapanje rastavljenih vozila (CKD) se odvija u Keniji i Portugalu.
Povijest Land Cruisera simbolizira Toyotin QDR – kvalitetu, trajnost i pouzdanost. To je automobil koji prevozi ljudske živote i robu te ispunjava ljudske snove o kretanju; to je automobil koji omogućava ljudima da idu kuda god žele, kada žele i da se zdravi i sigurni vrate kući.
U Africi se Land Cruiser koristi za dostavu humanitarne pomoći; u Burundiju za prijevoz djece oboljele od malarije u bolnicu; a u izbjegličkim kampovima u Ugandi za prijevoz pacijenata u klinike. U Australiji, Land Cruiser se koristi za mobilnost u rudnicima cinka i bakra, 1.600 metara ispod površine; koristi se i za tjeranje stoke na velikim imanjima od 8.000 četvornih kilometara.
U Kostarici u Srednjoj Americi postoje područja na kojima se Land Cruiser koristi za berbu mrkve na 3.500 metara nadmorske visine, na strminama na kojima i ljudi teško stoje – zato što „je jedino Land Cruiser u stanju doći do tih polja“. Doista, postoje mnoga mjesta širom svijeta na kojima bi danas svakodnevni život bio nemoguć bez Land Cruisera.
KOMENTARI