Citroen C5 Aircross Hybrid stigao na naše tržište

Citroen C5 Aircross Hybrid stigao na naše tržište

Ovih je dana u domaće salone stigao novi Citroen C5 Aircross Hybrid koji ima ukupnu snagu od 225 KS i 13,2 kWh bateriju koja mu omogućuje doseg do 50 km vožnje samo na struju.

Nova svestrana poduzetnička vozila stigla su u Hrvatsku
Spojili se maloprodajni centri Citroena i Mercedes-Benza
Vozili smo Citroën C5 Aircross: Dostojan 100. rođendana

Naše je tržište bogatije za još jedan plug-in hibrid, a ovog puta je riječ o velikom SUV modelu koji dolazi iz Citroena – C5 Aircross Hybrid. Kako se Francuzi često vole igrati riječima, tako kažu i kako je ovo vozilo u klasi ë-Confort.

Naravno i nisu daleko od istine jer C5 Aircross Hybrid u ponudi ima novi ovjes s progresivnim hidrauličkim graničnicima, tu su i Advanced Comfort sjedala i tih rad koji omogućuju udobnu i tihu vožnju.

Pod poklopcem motora se nalazi benzinski PureTech motor snage 132 kW (180 KS) koji je kombiniran s elektromotorom snage 80 kW (110 KS), a koji u kombinaciji daju maksimalnu snagu od 165 kW (225 KS) i 320 Nm okretnog momenta, a upareni su s 8-brzinskim automatskim mjenjačem (ë-EAT8). Prosječna potrošnja po WLTP-u je 1,7 l na 100 km.

U njega je ugrađena baterija kapaciteta 13,2 kWh koja mu omogućuje do 50 km vožnje u električnom modu, i pritom može juriti maksimalno 135 km/h. Punjenje baterije traje manje od 2 sata ako upotrebljavate Wallbox (32 A) s punjačem od 7,4 kW, odnosno do 7 sati preko standardne kućne utičnice od 8 A s punjačem od 3,7 kW. Garancija na bateriju je 8 godina ili 160.000 prijeđenih kilometara.

Hibridnu izvedbu je moguće prepoznati po dodatnom otvoru za električno punjenje na lijevom boku vozila, plava slova ”h” koja su smještena na blatobrane, a tu je i novi paket boja Blue Anodisé koji simbolizira hibridnu inačicu.

Unutrašnjost karakteriziraju 12,3-inčna digitalna instrument ploča i 8-inčni središnji multimedijski zaslon koji su dobili nove grafičke elemente gdje se mogu vidjeti informacije vezane uz hibridni pogon, odnosno punjenje i pražnjenje baterije, kao i u kojem načinu vožnje C5 Aircross Hybrid trenutno radi.

Zanimljivo je i kako je na unutarnjem retrovizoru, sa stražnje strane, ugrađen plavi svjetlosni indikator, koji se pali dok je vozilo u električnom modu i time se olakšava lakši ulazak u zone s ograničenim prometom u gradskim središtima.

Posebna funkcija na upravljačkom sučelju dodirnog zaslona, ë-Save, omogućuje vozaču da predvidi svoje rute i osigura zalihu električne energije (10 km, 20 km ili cijelu snagu baterije) koju će iskoristiti kad god to poželi tijekom svog putovanja, posebice kad zna da će prolaziti kroz gradska područja, neovisno o tome hoće li se to dogoditi tijekom vožnje ili na njezinu kraju.

Tu su i tri stražnja sjedala jednake veličine koja su klizna, s podesivim naslonima i lako preklopiva, a prostora u kabini i prtljažniku je identičan izvedbama koje imaju motor s unutarnjim izgaranjem, jer je baterija smještena ispod kabine. Tako prtljažnik i dalje ima obujam od 460 do 600 litara u osnovnom obliku, ovisno o položaju stražnjih sjedala.

Cijena za bogato opremljeni Citroen C5 Aircross Hybrid Feel kreće od 307.017 kuna, a u ponudi je i model C5 Aircross Hybrid Shine po cijeni od 326.747 kuna i već su dostupni u ovlaštenim salonima.

KOMENTARI