Što kažete na Porsche Cayenne sa 680 KS i 40 km dosega na struju

Što kažete na Porsche Cayenne sa 680 KS i 40 km dosega na struju

Cayenne je dobio novi pogon i još veću snagu kakvu već poznajemo iz Porsche Panamere

Kakav kraj V12 izvedbe Mercedes G-klase: G65 Final Edition
Testiramo: Dacia Sandero u Stepway izvedbi s 0.9 TCe
U Hrvatsku je stigao novi BMW serije 1

Uz električni pogon Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid i Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé mogu prevaliti oko 40 kilometara, a ukupna snaga ovog hibridnog sustava, u kombinaciji benzinski i električni motor je 680 KS. Upravo toliko nudi i Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid koju smo imali prilike voziti na Grobniku.

Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé i Cayenne Turbo S E-Hybrid

500 kW odnosno 680 KS dolazi iz kombinacije 4.0 V8 benzinskog motora s 404 kW odnosno 550 KS (poznajemo ga iz Cayenne Coupé kojeg smo također isprobali na Porsche on Track na Grobniku i oduševili se snagom, performansama, ali i zvukom ispuha) te električnog motora koji daje dodatnih 100 kW odnosno 136 KS. Snaga se na podlogu prenosi preko 8-stupanjskog Tiptronic S mjenjača.

Na kotače se prenosi čak 900 Nm okretnog momenta dostupno malo iznad rada u praznom hodu (na leru). Obje Cayenne izvedbe postižu 295 km/h te s mjesta do 100 km/h stižu za 3,8 sekundi. A prema NEDC mjerenju, prosječna potrošnja goriva iznosi 3,9 – 3,7 litara na 100 km i 19,6 – 18,7 kWh / 100 km (pri električnom načinu vožnje).

Električni se motor u Cayenne Turbo S E-Hybrid modelima nalazi između V8 motora i osmoststupanjskog mjenjača Tiptronic S, a dva su motora međusobno povezana razdvajajućom spojkom unutar hibridnog modula, pod nazivom pokretač električnog kvačila – Electric Clutch Actuator (ECA). Samo na struju automobili će potegnuti do 135 km/h, a koriste se i u ostalim načinima vožnje kako bi se povećala ukupna snaga. Načini rada se biraju preko standardno dostupnog Sport Chrono paketa: Hybrid Auto, Sport i Sport Plus. Sve ovo preuzeto je iz Porsche 918 Spyder modela.

Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé

Za vožnju na električni pogon koristi se litij-ionska baterija kapaciteta 14,1 kWh, a ova se visokonaponska baterija preko standardnog 7,1 kW AC punjača može napuniti za 2,4 sata, kada se koristi 400-voltni priključak uz 16-amperski osigurač. Kada se baterija puni na kućnoj mreži preko 230 V i 10 ampera, tada će punjenje trajati šest sati. Porsche je predvidio i zakazivanje termina punjenja baterije preko Porsche Communication Management (PCM) ili mobilne aplikacije Porsche Connect (za pametne telefone i sat Apple Watch).

Uz ova dva modela, Cayenne je dostupan u novoj hibridnoj inačici Cayenne E-Hybrid Coupé sa 340 kW (462 KS), okretni moment od 700 Nm te do 43 kilometra vožnje samo na struju. Stotku lovi za 5,1 sekundu, a postiže 253 km/h. Spomenimo i kako je za narudžbu ponovo dostupan Cayenne E-Hybrid s benzinskim filtrom za čestice.

Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid

Imamo i cijene za njemačko tržište:
Porsche Cayenne E-Hybrid – 91.684 eura
Porsche Cayenne E-Hybrid Coupé – 95.968 eura
Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid – 172.604 eura
Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé – 176.293 eura

KOMENTARI