Dostupan je za narudžbu: novi Porsche Cayenne S Coupé s 440 KS

Dostupan je za narudžbu: novi Porsche Cayenne S Coupé s 440 KS

Cijene za novi Porsche Cayenne S Coupé u Njemačkoj počinju od 99.657 EUR uključujući porez i specifičnu opremu za to tržište

TEST Toyota Proace 2.0 D-4D 122 Comfort
Novi 8-stupanjski mjenjač u Peugeotu 308
TEST Honda HR-V 1.5 i-VTEC 130 Comfort

Porsche je lansirao još jednu snažnu Cayenne Coupé varijantu: vozilo je već dostupno za narudžbu i stići će do njemačkih zastupnika krajem srpnja. 2.9-litarski V6 motor s dvostrukim turbopunjačem razvija 324 kW (440 KS) i nalazi se u srcu novog Cayenne S Coupéa.

Uz Sport Chrono paket, standardna oprema uključuje Power Steering Plus prilagodljiv upravljač, 20-inčne aluminijske naplatke, Park Assist pomoć na prednjoj i na stražnjoj strani, uključujući kameru za vožnju unatrag te Porsche Active Suspension Management (PASM).

Maksimalni okretni moment od 550 Nm jamči snažno ubrzanje: SUV kupe ubrzava do 100 km/h za 5,0 sekundi u kombinaciji sa standardnim paketom Sport Chrono. Ova brojka pada na 4,9 sekundi s tri dodatna lagana sportska paketa. Najveća brzina koju postiže je 263 km/h.

Porsche dakle proširuje ponudu modela s novim Cayenne S Coupé dok će Cayenne Coupé s 250 kW (340 KS) i Cayenne Turbo Coupé s 404 kW (550 KS) biti dostupni za kupnju krajem svibnja. Coupé izvedba uključuje jedinstven stražnji dio, prilagodljiv stražnji spojler, dva različita koncepta krova i klupu stražnjeg sjedala s karakteristikama pojedinačnih sjedala, sa sjedećim položajem koji se spušta za 30 milimetara u usporedbi s klasičnim Cayenneom.

Vozilo je standardno opremljeno panoramskim fiksnim krovom površine od 2,16 m2 ili opcionalno ugrađenim ugljičnim krovom s tipičnim izgledom sportskog automobila.

Spojler je skladno integriran u siluetu vozila i proširuje se za 135 milimetara pri brzinama većim od 90 km/h i više, povećavajući silu prianjanja na stražnjoj osovini, što omogućuje stabilniju vožnju.

Prednje vjetrobransko staklo i A-stup su na Cayenne Coupéu plići nego na Cayenneu, zahvaljujući rubu krova koji je spušten za oko 20 milimetara. Novodizajnirana stražnja vrata proširuju ramena vozila za 18 milimetara, doprinoseći ukupno jačem mišićnom dojmu.

KOMENTARI