Novi Macan Turbo s 440 KS i kočnicama visokih performansi

Novi Macan Turbo s 440 KS i kočnicama visokih performansi

Uz biturbo 2.9 motor Porsche Macan isporučuje ukupno 440 KS te može potegnuti do 270 km/h

Putnički automobil prilagođen poslovnim korisnicima sa 100 posto odbitka PDV-a
Hrvatska premijera: vozili smo novi Peugeot 508 SW
TEST Subaru Forester 2.0i 150 CVT Unlimited SAAS

Porsche Macan je dobio i treću izvedbu, nakon 2.0 četverocilindraša s 245 KS i šesterocilindraša Macan S 3.0 s 354 KS. Najjača izvedba koristi Porscheov 2.9 biturbo benzinski motor snage 440 KS 324 kW) koji poznajemo iz Cayenne i Panamera modela.

Kompaktni SUV Macan mase 1945 kilograma će biti ne samo jači nego i brži i okretniji. Uz opcijski Sport Chrono paket ubrzava od 0 do 100 km/h za 4,3 sekunde, što je za tri desetinke sekunde brže nego kod prethodnika. Povećana je i najveća brzina za 4 km/h, na 270 km/h. Uz Porsche Surface Coated Brake (PSCB) kočenje je također poboljšano.

2.9 motor u odnosu na prethodnika s 3.6 obujmom isporučuje 40 KS više, a najveći okretni moment iznosi 550 Nm u području od 1800 do 5600 okr/min. Prijenos snage ide preko PDK automatskog mjenjača s dvostrukom spojkom i sedam stupnjeva prijenosa, a kontrolu snage na sve kotače obavlja Porsche Traction Management (PTM). Prema NEDC mjerenju, Macan Turbo troši 9,8 litara benzina na 100 km, uz emisiju od 224 g/km CO2.

Izvana na novom Macanu dolaze do izražaja stilske karakteristike poznate s redizajniranog modela koji je predstavljen na Paris Motor Show u listopadu 2018. Ipak, ovaj će se Macan isticati po specifičnijem prednjem dijelu te fiksnom krovnom spojleru s dvostrukim krilom. U interijeru je poboljšana kvaliteta, touch ekran je dijagonale 10,9 inča sjedala su prilagodljiva i mogu se podesiti u 18 smjerova, a za glazbu je zadužen Bose zvučni sustav s 14 zvučnika i snagom od 665 W.

Cijena za novi Porsche Macan Turbo u Njemačkoj starta od 91.992 eura, s uključenim porezima.

KOMENTARI