BMW serije 8 Coupé i BMW serije 8 Cabrio dijele iste pogone – V8 benzinski 4.4 motor snage 530 KS i redni dizelski šestak snage 320 KS. Najnovija predstavljena verzija BMW M8 Coupe platformu dijeli s Coupé izvedbom, ali snaga dostiže 600 KS uz također 8-stupanjski automatski mjenjač.
Ipak, ovo nije finalna izvedba, vidimo to i po fotografijama, ali V8 pogonski sklop i šasija te vanjski izgled su već u završnoj fazi i spremaju se za serijsku proizvodnju. S velikim, funkcionalnim otvorima za zrak na prednjem kraju, M-specifičnim značajkama čiji je cilj optimiziranje aerodinamike i četiri integrirane ispušne cijevi u donjem dijelu stražnjeg branika, kamuflirani prototipovi već nose klasične vizualne oznake BMW M modela.
Snaga motora se na podlogu dovodi preko M xDrive sustava koji je prvi put predstavljen u BMW-u M5, zajedno s agilno fokusiranim podešavanjem baziranim na stražnje kotače. Primarno se koristi stražnji pogon, a pogonska snaga šalje se na prednju osovinu samo ako su stražnji kotači dostigli granice svoje sposobnosti.
Uključivanje M Dynamic načina rada otvara vrata kontroliranim kočenjima uz M kompozitne kočnice (M karbonske su opcija) dok se isključivanjem DSC stabilizacijskog sustava i aktiviranjem 2WD načina rada M8 pretvara u stroj s pogonom na stražnje kotače koji se oslobađa okova upravljačkih sustava i oslobađa iskustvo vožnje apsolutne čistoće. Aktivni M diferencijal na stražnjoj osovini, koji također funkcionira potpuno varijabilno i ima učinak zaključavanja između 0 i 100 posto, isto tako igra svoju ulogu u povećanju agilnosti i prianjanja u svim vremenskim i cestovnim uvjetima.
Standardni 19-inčni M lakometalni kotači za novi BMW M8 Coupe i njihova opcijska 20-inčna kopija su opremljeni mješovitim veličinama guma ultra-visokih performansi te se vozilo već testira na grand-prix trkaćoj stazi u Estorilu u Portugalu.
Nije kraj modelima iz serije 8 koje se sjećamo od prije 20 godina – BMW najavljuje još dvije dodatne inačice modela trenutno u razvoju, u obliku BMW-a M8 Cabrio i BMW-a M8 Gran Coupe.
KOMENTARI