Redizajnirana električna Dacia Spring izgleda kao baby Duster

Redizajnirana električna Dacia Spring izgleda kao baby Duster

Dacia je predstavila temeljito redizajnirani Spring, njihov prvi električni model koji sada izgleda puno modernije i donosi više tehnologije.

Toyota mijenja strategiju oko električnih modela
Porsche proširuje ponudu modela Macan
Subaru Solterra je osvojila maksimalan broj zvjezdica za sigurnost

Od kada je Dacia Spring na tržištu pronašla je put do srca preko 140.000 kupaca, a s temeljitim redizajnom ova bi se brojka mogla lako i udvostručiti, posebice jer je najavljena i dalje niska cijena. Sada Spring djeluje puno robusnije, a neodoljivo podsjeća na novi Duster, što nije nimalo loše.

Prednji i stražnji kraj su potpuno novi i donose prepoznatljiv Y potpis svjetala, a veće zaštitne plastike oko kotača naglašavaju izgled koji koketira sa SUV-ovima. No Spring je izgubio krovne nosače, što pridonosi boljoj aerodinamici, a novi je model od prethodnika teži za tek 6 kg.

Unutrašnjost je potpuno nova i puno modernija. Sada serijski dolazi s novim 7-inčnim digitalnim zaslonom instrumenata, a u bogatijim paketima opreme ja serijski i 10-inčni središnji multimedijski zaslon. Klimatizacija je i dalje odvojena, a sada su svi prekidači za najvažnije funkcije postavljeni na središnju konzolu i više nisu razbacani po kabini.

Tu je i nova ručica „mjenjača“ za odabir smjera vožnje, koji je tu umjesto okruglog gumba, a sada i Spring ima mogućnost ugradnje dodataka iz YouClip serije, kao što su nosači za čaše, svjetiljke, nosači mobitela i ostale praktične sitnice.

Praktičnost se vidi i u 6% većem prtljažniku nego prije, pa je sada osnovni obujam 308 litara, dok je s preklopljenim sjedalima on 1004 litre, uz dodatne 33 litre pretinaca koji se mogu naći u kabini. Novost je i što se ispod poklopca motora sada nalazi pretinac za pohranu od 35 litara, idealno za spremanje kabela za punjenje.

U ponudi će biti tri paketa opreme – Essential, Expression i Extreme, s time da je Essential dostupan samo u izvedbi s 45 KS, dok je pak Extreme dostupan samo u izvedbi sa 65 KS, dok je Expression dostupan u obje izvedbe snage. Dacia je uspjela zadržati težinu vozila ispod jedne tone, uključujući i najbolje opremljenu izvedbu, tako da je ubrzanje od 0 do 100 km/h slabije izvedbe 20 sekundi, a snažnije 14 sekundi.

Baterija ima kapacitet od 26,8 kWh, što omogućuje autonomiju veću od 220 km za sve izvedbe, što je i više nego dovoljno. Naime, prema podacima dosadašnjih kupaca Springa, prosjek koji su oni prevaljivali dnevno iznosi 37 km. Spring sada nudi i B-način rada, odnosno moguće je odabrati B na mjenjaču, a tada automobil snažnije koči i generira više energije. Odlična stvar dok se vozite dugim nizbrdicama.

Punjenje od 20 do 100 posto traje 11 sati putem najobičnije kućne utičnice, dok putem wallboxa snage 7 kW traje četiri sata. U opciji je 30 kW DC punjenje, a onda možete bateriju s 20 % na 80 % napuniti za 45 minuta.

Dacia za sada nije objavila cijene, no one bi trebale biti poznate na proljeće, kada počinju prve predbilježbe, dok se prve isporuke očekuju na ljeto.

KOMENTARI