Od kada je Dacia Spring na tržištu pronašla je put do srca preko 140.000 kupaca, a s temeljitim redizajnom ova bi se brojka mogla lako i udvostručiti, posebice jer je najavljena i dalje niska cijena. Sada Spring djeluje puno robusnije, a neodoljivo podsjeća na novi Duster, što nije nimalo loše.
Prednji i stražnji kraj su potpuno novi i donose prepoznatljiv Y potpis svjetala, a veće zaštitne plastike oko kotača naglašavaju izgled koji koketira sa SUV-ovima. No Spring je izgubio krovne nosače, što pridonosi boljoj aerodinamici, a novi je model od prethodnika teži za tek 6 kg.
Unutrašnjost je potpuno nova i puno modernija. Sada serijski dolazi s novim 7-inčnim digitalnim zaslonom instrumenata, a u bogatijim paketima opreme ja serijski i 10-inčni središnji multimedijski zaslon. Klimatizacija je i dalje odvojena, a sada su svi prekidači za najvažnije funkcije postavljeni na središnju konzolu i više nisu razbacani po kabini.
Tu je i nova ručica „mjenjača“ za odabir smjera vožnje, koji je tu umjesto okruglog gumba, a sada i Spring ima mogućnost ugradnje dodataka iz YouClip serije, kao što su nosači za čaše, svjetiljke, nosači mobitela i ostale praktične sitnice.
Praktičnost se vidi i u 6% većem prtljažniku nego prije, pa je sada osnovni obujam 308 litara, dok je s preklopljenim sjedalima on 1004 litre, uz dodatne 33 litre pretinaca koji se mogu naći u kabini. Novost je i što se ispod poklopca motora sada nalazi pretinac za pohranu od 35 litara, idealno za spremanje kabela za punjenje.
U ponudi će biti tri paketa opreme – Essential, Expression i Extreme, s time da je Essential dostupan samo u izvedbi s 45 KS, dok je pak Extreme dostupan samo u izvedbi sa 65 KS, dok je Expression dostupan u obje izvedbe snage. Dacia je uspjela zadržati težinu vozila ispod jedne tone, uključujući i najbolje opremljenu izvedbu, tako da je ubrzanje od 0 do 100 km/h slabije izvedbe 20 sekundi, a snažnije 14 sekundi.
Baterija ima kapacitet od 26,8 kWh, što omogućuje autonomiju veću od 220 km za sve izvedbe, što je i više nego dovoljno. Naime, prema podacima dosadašnjih kupaca Springa, prosjek koji su oni prevaljivali dnevno iznosi 37 km. Spring sada nudi i B-način rada, odnosno moguće je odabrati B na mjenjaču, a tada automobil snažnije koči i generira više energije. Odlična stvar dok se vozite dugim nizbrdicama.
Punjenje od 20 do 100 posto traje 11 sati putem najobičnije kućne utičnice, dok putem wallboxa snage 7 kW traje četiri sata. U opciji je 30 kW DC punjenje, a onda možete bateriju s 20 % na 80 % napuniti za 45 minuta.
Dacia za sada nije objavila cijene, no one bi trebale biti poznate na proljeće, kada počinju prve predbilježbe, dok se prve isporuke očekuju na ljeto.
KOMENTARI