Predstavljena je još privlačnija i naprednija Mercedes-Benz C-klasa

Predstavljena je još privlačnija i naprednija Mercedes-Benz C-klasa

Iako prevelikih iznenađenja u dizajnu nove C-klase nema, što radi sličnosti s velikom S-klasom, što radi ''curenja'' službenih fotografija par dana prije predstavljanja, no mora se priznati kako je Mercedes-Benz napravio odličan posao.

Stigao je coupe SUV dostupan svima: Renault Megane Conquest
Novi Qashqai s blagim hibridima i e-Power sustavom, no bez dizelaša
Najavljena je Mazda MX-30 s blagim hibridnim motorom

Evo je, nova C-klasa je predstavljena i na prvi pogled oduševljava. A kako i ne bi kada je ovo jedan vrlo važan model u ponudi ovog proizvođača. Naime, od 1982. godine i predstavljanja modela 190, Mercedes je prodao preko 10,5 milijuna vozila ove klase.

A dobru prodaju će nastaviti i novi model, koji je napravljen po već prokušanom receptu. Smanjiti veliku S-klasu u svim smjerovima, dodati karavan inačicu i to je to. Stoga nije ni čudno kako vam se vanjski izgled već čini poznatim. Doduše, možda je to i zato što su službene fotografije ”procurile” par dana prije premijere.

Dizajn obje izvedbe sada ima mekše linije koje lagano vuku i na kupeovske, što je posebno vidljivo na limuzinskoj izvedbi. Sada su dostupni naplatci u veličinama od 17 do 19 inča, a sami modeli su u odnosu na prethodnu generaciju duži, širi i niži. Obje izvedbe su jednako duge, no limuzina ima prtljažnik obujma 455 litara, dok je karavan inačica nešto raskošnija i prima 490 litara prtljage.

C-klasa je postavljena na modificiranu MRA II platformu, a u ponudi će biti samo četverocilindrični motori iz FAME obitelji. Svi motori su opremljeni starter-generatorom (ISG) i 48V blagom hibridnom tehnologijom. U ponudi su modeli s benzinskim motorima C 180 (170 KS), C 200 (204 KS, opcijski 4Motion pogon na sve kotače) i C 300 (258 KS, opcijski 4Motion pogon na sve kotače).

Ponudu dizelskih motora čine modeli C 220 d (200 KS) i C 300 d (265 KS). Naknadno će biti predstavljen i plug-in hibridni model koji će imati doseg od čak 100 km, što je trenutno rekord za plug-in hibride. Svakako treba napomenuti kako su svi motori upareni s automatskim mjenjačem.

Još jednu sličnost sa S-klasom nalazimo u unutrašnjosti i to s drugom generacijom MBUX sustava koji je još pametniji i koji može naučiti više toga, a putnike prepoznaje po glasu. Tu je i 10,25 ili 12,3-inčna digitalna instrument ploča, dok je središnji infotainment zaslon veličine 9,5 inča, odnosno 11,9 inča u doplati.

Naravno, u novu C-klasu se ugrađuju i svi najnapredniji sustavi za sigurnost i pomoć vozaču u vožnji, a novost je i središnji zračni jastuk koji se nalazi između vozača i suvozača. Definitivno je novi model napravio veliki korak unaprijed u svim smjerovima, a detalje o cijenama će se znati za malo više od mjesec dana, odnosno od 30.03. kada je zakazan početak prodaje nove C-klase, dok se prve isporuke očekuju u svibnju.

KOMENTARI