Novi gradski SUV s osebujnim dizajnom: Hyundai Bayon

Novi gradski SUV s osebujnim dizajnom: Hyundai Bayon

Novi Bayon ulazi u konkurenciju već prilično bogate gradske klase SUV modela, a iako spada u istu klasu kao i Kona, Bayon cilja na potpuno drugu kategoriju kupaca – onima kojima je prostor najbitniji.

2022 Kia Sportage: Prve fotografije potpuno nove generacije
Stigao je coupe SUV dostupan svima: Renault Megane Conquest
Predstavljena je treća generacija povišene Škode Octavije Scout

Hyundai je predstavio Bayon, novi SUV B segmenta, odnosno gradskog segmenta, koji je nastao na platformi kao i model i20, a karakterizira ga osebujan dizajn koji je napravljen u Europi, jer je i sam model prvenstveno namijenjen europskom tržištu.

Dizajn je jedinstven, a sprijeda ga karakteriziraju trenutno moderna odvojena LED dnevna svjetla na vrhu, dok su ispod smještena glavna LED svjetla, dok su straga svjetla bumerang oblika i međusobno su spojena LED trakom. Bočnom linijom dominiraju pak prilično velike limene površine koje pak karakteriziraju mnoge ”izlomljene” površine.

Bayon je dug 4.180 mm, širok 1.755 mm i visok 1.490 mm, dok je međuosovinski razmak dug 2.580 mm. Trebao bi nuditi dovoljno prostora za četiri putnika, a tu je i prtljažnik obujma 411 litara u osnovnom obliku, odnosno 1.205 litara kada se preklope stražnja sjedala, a podnica je tada bez stepenica.

Unutrašnjost gotovo da je preuzeta iz modela i20, a nudit će i opcijsku 10,25-inčnu digitalnu instrument ploču, dok će središnjim dijelom dominirati zaslon od 8 inča, koji dolazi serijski, ili pak opcijski dijagonale 10,25 inča. Uz to, nudi se i bežično spajanje s Android Autom i Apple CarPlayom.

Što se pak motorizacije tiče, početni model dolazi s 1,2-litrenim atmosferskim benzincem s 84 KS koji je kombiniran s 5-brzinskim ručnim mjenjačem, a slijedi jednolitreni turbo benzinac sa 100 KS u kombinaciji sa 6-brzinskim ručnim ili 7-brzinskim automatskim mjenjačem, a ovaj je motor dostupan i u izvedbi s 48V blagim hibridnim sustavom. U ponudi je i snažnije izvedba jednolitrenog motora sa 120 KS, a on uvijek dolazi u kombinaciji s 48V blagim hibridnim sustavom, a izbor mjenjača je isti.

Ime Bayon potiče od imena grada Bayonne u Francuskoj, a za sada Hyundai nije otkrio nikakve informacije o cijenama, kao ni o točnom počeku prodaje novog modela, no nekako nam se čini kako bi prodaja mogla krenuti još prije ljeta. No za točne informacije ćemo se ipak trebati strpjeti.

KOMENTARI