Ima li netko da nije čuo za Land Cruiser? Nismo ni mislili, a sada Toyota predstavlja potpuno novu generaciju, koja se, prema riječima Toyote, vraća svojim korijenima. Land Cruiser ima dugu povijest i slovi kao jedan od najpouzdanijih, ali i najsposobnijih terenaca, a sada donosi mnogo novosti u svojoj najnovijoj generaciji.
Postavljena je na GA-F platformu te joj je povećana krutost karoserije i okvira, poboljšana je vožnja i upravljanje, a tu je i novi sustav za zaštitu od prevrtanja. Ovo je prvi Land Cruiser koji koristi sustav električnog servo upravljanja (EPS). To smanjuje količinu povratnog trzaja do kojeg može doći prilikom vožnje po neravnoj površini i omogućuje izravnije upravljanje i lakšu upravljivost pri svim brzinama.
Na europskom će tržištu Land Cruiser biti dostupan s 2,8-litrenim turbo dizel motorom koji razvija maksimalnu snagu od 150 kW/204 KS, a uparen s novim 8-stupanjskim Direct Shift automatskim mjenjačem. Ovaj model može povući teret do 1500 kg, a tijekom 2025. godine u ponudu stiže i 48-voltni blagohinridni turbo dizel motor. Narano, pogon je na sve kotače.
Kockasti retro dizajn je dobro pogođen, ali i dobro skriva impozantne dimenzije. Novi Land Cruiser je dug 4920 mm, širok 1980 mm i visok 1870 mm, dok je međuosovinski razmak rastegnut na 2850 mm. Nudit će se u kombinaciji s 5 ili sa 7 sjedala. Unutrašnjost donosi digitalnu instrument ploču, novi multimedijski zaslon, a sve kamere oko vozila su visoke rezolucije.
Na fotografijama vidite dvije izvedbe novog Land Cruisera, žuta je izvedba First Edition i donosi okrugla prednja svjetla, dok na ostalim fotografijama možete vidjeti standardnu izvedbu ovog modela. Cijene i ostali detalji će biti dostupni naknadno.
KOMENTARI