Peugeot je predstavio obnovljeni Landtrek, pick-up koji je dostupan u oko 40-ak zemalja u Africi, na Bliskom istoku i u Južnoj Americi još od 2020. godine, no naravno ne i u Europi. A zašto ne? Pa zato što će Europa sa svojim zakonima i guranjem električnih automobila spasiti čitav svijet! No dosta o glupostima koje moramo svakodnevno slušati, i pogledajmo što novoga donosi ovaj zanimljiv pick-up.
Obnovljeni Landtrek je dobio novu masku i nov svjetlosni potpis LED dnevnih svjetala, a na sredinu maske je sad postavljen i poveći novi logo marke. Promijenjen je izgled prednjeg i stražnjeg branika, a straga je na vratima utovarnog prostora sada veliki natpis Peugeot, a stražnja svjetla također dolaze u LED tehnologiji.
Unutrašnjost serijski donosi klasične instrumente, no uz doplatu su dostupni digitalni instrumenti na 7-inčnom zaslonu, dok je središnji multimedijski zaslon dijagonale 10 inča i dolazi s potpuno novim dizajnom, a dostupno je i bežično povezivanje s Android Auto i Apple CarPlay uređajima.
Što se motorizacije tiče, u ponudi je i dalje 2,4-litreni benzinski motor s 210 KS i 320 Nm okretnog momenta koji je dostupan s ručnim ili automatskim mjenjačem, te 1,9-litreni turbo dizel motor sa 150 KS i 350 Nm okretnog momenta koji je dostupan isključivo s ručnim mjenjačem. Novost u ponudi je 2,2-litreni Multijet dizel motor koji razvija snagu od 200 KS i 450 Nm okretnog momenta, koji je uparen s novim 8-stupanjskim automatskim mjenjačem, a snaga se prenosi na sve kotače, a ova izvedba omogućuje i nosivost od 1400 kg i kapacitet vuče od 3500 kg.
Ostale izvedbe mogu povući do 3000 kg, a ovisno o izvedbi, mogu voziti po dubini vode od 600 mm, zahvaljujući minimalnoj udaljenosti od tla od 214 mm, odnosno do maksimalne udaljenosti od 235 mm, za izvedbe koje dolaze sa 17 i 18 inčnim naplatcima. Dorađeni Landtrek je dostupan u nekoliko izvedbi karoserije i opreme, a cijene će biti objavljene naknadno.
KOMENTARI