Na početku ovog mjeseca Porsche je objavio fotografije i informacije o unutrašnjosti potpuno nove generacije Panamere, a sada su objavljene i fotografije vozila izvana, ali i informacije o motorima. I ako vam se okolica fotografija čini poznatim, nije ni čudno, jer je i Porsche odlučio snimati fotografije na Pagu, ali i na autocesti A1.
Ovo je treća generacija Panamere, odnosno sportske coupe limuzine, koja dolazi u gotovo istim dimenzijama kao i prethodnik – 5052 mm dužine, 1938 mm širine i 1422 mm visine, a jedina razlika je 3 mm duža karoserija. Dizajn je evolucija dosadašnjega, a i nova Panamera zadržava karakterističan potpis prednjih dnevnih LED svjetala, kao i trendovska spojena stražnja svjetla s Porsche natpisom u sredini.
Ponudu započinju izvedbe Panamera i Panamera 4, potonja s pogonom na sve kotače, a pokreće ih 2,9-litreni V6 turbo motor koji sada razvija maksimalnu snagu od 260 kW/353 KS i 500 Nm okretnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 5,1 sekundu i 272 km/h maksimalne brzine. Izvedba Panamera 4 juri 270 km/h, a ubrzanje je kraće i traje 4,8 sekundi.
U ponudi je ukupno četiri E-Hybrid pogonska sklopa, a za sada su objavljene samo informacije o izvedbi Panamera Turbo E-Hybrid koju pokreće četverolitreni V8 motor kombiniran s novorazvijenim elektromotorom koji daju ukupnu snagu sustava od 500 kW/680 KS te pritom nudi 930 Nm okretnog momenta, a sve je to upareno s redizajniranim 8-stupanjskim PDK automatskim mjenjačem s dvije spojke.
Ova izvedba ua ubrzanje od 0 do 100 km/h treba 3,2 sekunde, dok joj je najveća brzina 315 km/h. Baterija ima kapacitet od 25,9 kWh, a ona omogućuje autonomiju na struju do 91 km. Novi AC punjač od 11 kW pak skraćuje vrijeme punjenja na 2 sata i 39 minuta. Porsche je već otvorio narudžbe, a poznate su i cijene u Njemačkoj: Panamera kreće od 107.800 eura, Panamera 4 od 111.900 eura, dok Panamera Turbo E-Hybrid starta od 192.500 eura, a prve se isporuke kupcima očekuju na proljeće sljedeće godine.
KOMENTARI