Toyota je predstavila novu generaciju limuzine Crown, koja sada koketira s crossover izgledom

Toyota je predstavila novu generaciju limuzine Crown, koja sada koketira s crossover izgledom

Nova Toyota Crown je spremna za nove tržišne uspjehe u Japanu i SAD-u, a riječ je o gotovo 5 metara dugoj limuzini coupeovskih linija i podignute karoserije, a pokretat će je hibridni pogonski sklopovi.

Velika coupe limuzina s malim 1,5-litrenim motorom: Mercedes-Benz CLS 260
Na proljeće stiže Mercedes-AMG GT 63 S E Performance
Zatezanje bora za Mercedes-Benz CLA i CLA Shooting Brake, kao i njihove nabrijane AMG izvedbe

Iako limuzine više nisu traženi karoserijski oblik, kupaca još uvijek ima, a proizvođači stalno razvijaju nove ideje kako bi ponovno popularizirali taj karoserijski oblik. Tako je Toyota upravo predstavila novu generaciju modela Crown, koji je nepoznat europskim kupcima, a prva generacija je predstavljena još davne 1955. godine, dok je upravo predstavljena već 12. generacija tog modela.

No da ne bude sve klasično, Toyota je ovu 4928 mm dugu limuzinu malo preoblikovala, napravila coupeovske linije te povećala udaljenost od tla i dodala plastične zaštite oko karoserije te time dobila neku vrstu crossover limuzine. Tako nešto smo već vidjeli kod Volva S60 Cross Country, no on nije postigao uspjeh, a vidjet ćemo što će reći kupci na Crown.

Toyota Crown je postavljena na TNGA-K platformu i donosi međuosovinski razmak od 2850 mm, širinu od 1839 mm i visinu od 1539 mm, uz već spomenutu dužinu od 4928 mm. Vozi se na kotačima dijagonale od 19 do 21 inča i donosi nadasve zanimljiv dizajn za limuzinu, posebice ako uzmemo u obzir kako je riječ o Toyoti.

A da nije riječ o običnoj limuzini govori i činjenica kako sve izvedbe serijski dolaze s pogonom na sve kotače, a na izbor su dva hibridna pogonska sustava. Riječ je o četvrtoj generaciji Toyotinog hibridnog sustava koji kombinira 2,5-litreni benzinski motor i dva elektromotora, te o Hybrid Max izvedbi koja kombinira 2,4-litreni turbo benzinski motor s elektromotorom, a ta izvedba raspolaže s ukupnom snagom sustava od 254 kW/345 KS.

U unutrašnjosti se nalazi 12,3-inčna digitalna instrument ploča te novi 12,3-inčni multimedijski zaslon s najnovijom verzijom Toyotinog softvera koji donosi navigaciju u oblaku i koji podržava glasovne naredbe. Tu je i bogata serijska oprema koja uključuje i grijanje prednjih sjedala i dvozonsku klimu, a za udobnost se brine i dodatno poboljšana zvučna izolacija.

Iako je Toyota Crown prvenstveno namijenjena tržištu SAD-a i Japana, postoje neke naznake kako bi se ovaj model, ili neka od njegovih izvedbi, mogla pronaći i na europskom tržištu.

KOMENTARI