Nešto vam je poznato na ovim fotografijama? Nije ni čudno, jer osim Mazdine značke sprijeda i straga, te ponekom detalju, riječ je o dobro poznatom modelu – Toyoti Yaris hibrid, još uvijek aktualnom Europskom automobilu godine, koji će se od proljeća sljedeće godine naći i u Mazdinim salonima.
No nije tu ništa čudno, jer smo još prije točno godinu dana pisali o tome kako će nova Mazda2 stići tijekom 2022. godine i da će se temeljiti na modelu Yaris, a tada smo objasnili i kako je suradnja te dvije marke u gradnji gradskih automobila već poznata na tržištu SAD-a. Naime, tamo je situacija bila obrnuta, pa se Mazda2 prodavala kao Toyota Yaris, no u ovom slučaju Toyota je promijenila branik i masku, pa su razlike u izgledu bile nešto veće, a Mazda2 se ionako nije prodavala na tom tržištu.
No vratimo se mi na Mazdu2 Hybrid koju pokreće hibridni sklop koji se sastoji od trocilindričnog 1,5-litrenog atmosferskog benzinca koji razvija maksimalnu snagu od 68 kW/92 KS, te od elektromotora koji razvija maksimalnu snagu od 59 kW/80 KS, dok je ukupna snaga sustava 85 kW/116 KS te se nudi i 141 Nm okretnog momenta. Serijski dolazi i CVT automatski mjenjač, a Mazda2 Hybrid ubrzava od 0 do 100 km/h za 9,7 sekundi, dok je maksimalna brzina koju razvija 175 km/h. Prosječna potrošnja po WLTP-u je 4,0-3,8 litara i ima emisiju CO2 93-87 g/km.
Mazda2 Hybrid je duga 3940 mm, široka 1745 mm i visoka 1500 mm, te ima međuosovinski razmak dug 2560 mm, dok je prtljažnik obujma 286 litara. Prostranost u kabini je na razini klase, dok bi prtljažnik mogao biti i malo veći.
Unutrašnjost donosi digitalnu instrument ploču i 8-inčni multimedijski zaslon, te sve ostale prednosti, ali i mane, koje nudi i Yaris, a o tome možete pročitati malo više ovdje, gdje je test Toyote Yaris Hybrid, a ujedno možete usporediti i fotografije ova dva modela, te pokušati pronaći razlike. Da vam pomognemo, kromirana linija u donjem dijelu prednjeg branika je kod Mazde2 duža, Mazda2 donosi i drugačije aluminijske naplatke, a stražnja svjetla nisu povezana s crvenom naljepnicom. U unutrašnjosti, umetci kod Mazde su u boji aluminija, dok su u Toyoti crni i lakirani. Primijetite li vi još neku razliku?
Mazda2 Hybrid će na tržište stići na proljeće sljedeće godine, a iako cijene nisu objavljene, može se očekivati kako će biti slične onima Toyote Yaris, što znači početnu cijenu od oko 130.000 kuna. Mazda će ponuditi i tri paketa opreme Mazda2 Hybrid Pure, Mazda2 Hybrid Agile i Mazda2 Hybrid Select. A sigurno se pitate i što će biti s aktualnom Mazdom2, koja je prije par mjeseci dobila blagi redizajn, poboljšane motore i nove pakete opreme? Pa, izgleda kako će se ta dva modela prodavati usporedno, barem neko vrijeme.
KOMENTARI