Ovo su svi detalji o prvoj hibridnoj izvedbi Toyote Hilux

Ovo su svi detalji o prvoj hibridnoj izvedbi Toyote Hilux

Toyota je za pick-up Hilux pripremila novi 48 V hibridni sustav koji će u Europi biti dostupan od sredine sljedeće godine.

BMW predstavio obnovljene modele X5 M Competition i X6 M Competition
Blagi 48-voltni hibridi za Fiat Tipo i 500X
Neinspirativan dizajn Volkswagen nastavlja i s potpuno novim Tiguanom

Toyota elektrificira legendarni pick-up Hilux, a sve kako bi omogućila veću učinkovitost ovog modela, ali i poboljšane performanse, kao i veću udobnost u urbanim i off-road okruženjima. Vjerojatno nema onoga tko nije čuo za Hilux i legendarnu izdržljivost ovog modela! Najnovija 48 V hibridna izvedba će biti dostupna u izvedbi s dvostrukom kabinom (Double Cab).

Hibridni Hilux 48V pokreće 2,8-litreni turbo dizel motor sa 150 kW/204 KS i 500 Nm okretnog momenta kojemu je pridodan hibridni 48 V sustav s baterijom koja je smještena ispod stražnjih sjedala. Ova 48-voltna baterija teži svega 7,6 kg a ona ujedno napaja 12 V sustav vozila putem novog DC/DC pretvarača. Kao i kod ostalih Toyoti, i ova se baterija puni regeneracijom tijekom kočenja, a nakon što se napuni ona nudi dodatnu snagu do 12 kW/16 KS i 65 Nm okretnog momenta.

Poboljšani stop-start sustav omogućuje motoru da ostane isključen dulje vrijeme, što, zajedno s prednostima hibridnog 48V sustava, poboljšava učinkovitost goriva do 5% u usporedbi s konvencionalnim neelektrificiranim dizelskim pogonskim sklopom. A zajedno s postojećom obitelji vozila Hilux, Land Cruiser i Proace, Hilux Hybrid 48V kompatibilan je s HVO100 dizelom, nefosilnim gorivom proizvedenim iz 100% obnovljivih izvora.

Po prvi put na Hiluxu, novi sustav Multi-terrain Select pruža još bolje performanse i kontrolu dajući vozaču mogućnost prilagodbe postavki kontrole stabilnosti vozila prema specifičnim uvjetima vožnje. Ovo se može postaviti na automatsku postavku ili vozač može odabrati jednu od pet unaprijed postavljenih opcija – Dirt, Sand, Mud, Deep Snow ili Rock – kalibriranih za regulaciju snage i okretanja kotača kako bi se poboljšala trakcija i upravljivost.

Hilux Hybrid 48 V može voziti kroz vodu do 700 mm dubine zahvaljujući vodootpornosti baterije od 48 V i DC-DC pretvarača. I ova izvedba Hiluxa nudi mogućnost vuče tereta do 3500 kg, a nosivost joj je 1000 kg.

Tu su i svi najnoviji sustavi pomoći vozaču koji se ugrađuju unutar Toyota Safety Sense paketa, a u unutrašnjosti dolazi 8-inčni multimedijski zaslon s navigacijom u oblaku. Također, sada se, ovisno o opremi, Apple CarPlay i Android Auto sustavi mogu povezivati bežično. Cijene hibridne izvedbe još nisu poznate, no zna se kako će u salone stići do sredine sljedeće godine.

KOMENTARI