Ovo je nova Honda Jazz, a novost je hibridni pogon

Ovo je nova Honda Jazz, a novost je hibridni pogon

Nova generacija Honde Jazz po prvi put dolazi uz hibridni pogon, a imat će oznaku e:HEV

Kakav kupe: Alfa Romeo GTV Quadrifoglio
I Renault Megane dobiva plug-in hibridni pogon
Dizel, benzinac ili hibrid?

Honda i s novom, četvrtom generacijom Jazza (predstavljenog na 46. Tokyo Motor Showu) nastavlja kupcima nuditi prostranost, praktičnost i udobnost po kojoj je ovaj automobil poznat još od 2001. godine. Iako pripada B-segmentu, po iskoristivosti prostora, naročito za prtljagu nakon spuštanja stražnjih sjedala, Honda Jazz je vodeća u klasi.

Još od prethodne generacije Jazz za maksimiziranje prostora u kabini koristi pozicioniranje spremnika za gorivo u sredini šasije, ispod prednjih sjedala, što je jedinstveno u ovoj klasi. To omogućava Hondi Jazz da zadrži izuzetno svestrana zadnja čarobna sjedala koja nude i fleksibilno sjedalo ili preklopljeno sjedište, ovisno o potrebnom prostoru.

 

Honda nastavlja s ugradnjom naprednih sigurnosnih tehnologija već u početni paket, što je također bitna karakteristika po kojoj se ističe na tržištu, uz napredne tehnologije koje su ugrađene u Jazz.
Honda Sensing tehnologija poboljšana je primjenom nove širokokutne kamere veće rezolucije, zamjenjujući prethodnu kameru i radarske postavke. Omogućena je time bolja svijest o okolišu vozila, uključujući prepoznavanje rubova bez ivičnjaka ili oznaka na cesti.

Od sada je kočioni sustav za ublažavanje sudara (CMBS) poboljšan noćnom funkcijom za otkrivanje pješaka i biciklista kada nema ulične rasvjete, a primjenjuju se kočnice kada se vozila u kretanju presijeku ili skrenu u stazu automobila. Novi sustav kamera omogućuje i prilagodljiv tempomat (ACC) koji prati promet pri manjim brzinama u gužvi te primjenjuje Lane Keep Assist na gradskim i seoskim cestama – kao i na autocesti – za veću sigurnost u kompleksnijim situacijama.

Velika novost kod nove Honde Jazz svakako je e:HEV, to je prvi model s ovom oznakom koja će slijediti i na drugim novim modelima s „Honda e:Technology“ naglaskom. Iza oznake se krije napredna hibridna tehnologija namijenjena masovnom tržištu, s čime će se ubrzati ambicija da svi europski modeli imaju električni pogon do 2022. godine.

Prvi put u Europi, Jazz će biti dostupan samo s naprednim dvomotornim hibridnim pogonom s dva motora koji pruža izvanredan spoj snažnih i napora lišenih performansi vožnje i impresivne ekonomičnosti goriva. Sustav je novorazvijen za Jazz i pruža uglađen, odgovarajući i izravan osjećaj vožnje.

Uz hibridni pogon, novi Jazz predstavlja i novu verziju Crosstar. Namijenjena je za sve one koji traže više od dizajna u crossover stilu. Dostupan s istim hibridnim pogonom i dizajnom unutrašnjosti kao i standardni model, novi Jazz Crosstar donosi povećanu visinu vožnje, jedinstveni dizajn prednje maske, vodootporne presvlake i integrirane krovne nosače.

U interijeru se primjećuje minimalistički dizajn, s manjim brojem analognih prekidača, ali su komande klima uređaja i dalje praktične, uz tri kružna prekidača. Ispred vozača se nalazi digitalni virtualni postav instrumenata. Neke od dizajnerskih karakteristika novog Jazza preuzete su s potpuno električnog modela Honda e, koji je predstavljen na ovogodišnjem Frankfurtskom auto salonu u rujnu.

Rukonaslon dolazi sa širokom centralnom konzolom, nova šira prednja sjedišta stabiliziraju tijelo te sadrže mat-strukturnu podršku, zamjenjujući prethodnu postavku opruga, čime se doprinosi sprječavanju umora na dužim putovanjima. Poboljšan je i dizajn zadnjeg sjedišta, uz deblji jastuk zadnjeg sjedišta te se pruža veća udobnost.

Novi sustav na središnjem LCD ekranu osjetljivom na dodir omogućuje spajanje pametnih telefona, s kontrolama na pomicanje za razgledanje nedavno korištenih aplikacija i medijskih listi, poput ugrađenih aplikacija Android Auto i Apple CarPlay, prvi put dostupnih za putnike u Jazzu preko wireless veze. Intuitivna tehnologija informiranja i zabave s kontinuiranom konekcijom unutar vozila i WiFi konekcijom osigurava putnicima da ostanu povezani sa svakodnevnim životom.

KOMENTARI