Novi Volkswagen ID. R

Novi Volkswagen ID. R

Prva najava premijerne vožnje Volkswagenovog električnog trkaćeg automobila ID. R pokazuje zanimljive performanse

Prvo stižu plug-in hibridi, a onda do 2030. stiže i potpuno električni Ferrari
Svjetska premijera: Volkswagenova mobilna stanica za punjenje
Byton: najbrži automobil na autocesti podataka

Premijerno, Volkswagen je omogućio da se novi ID. R vozi virtaulno na Nordschleife stazi. Novi trkaći potpuno električni automobil kontinuirano se razvija te bi trebao postaviti novi rekord, očekuje se, na stazi Nordschleife, za električna vozila. Radi se o vožnji od 20.332 kilometara, a dosadašnji rekord je 6:45.90 minuta kojeg će pokušati srušiti francuski vozač Romain Dumas.

Već sutra, 25. travnja 2019, kreću prve testne vožnje na Nürburgring-Nordschleife te će VW ID. R odvoziti svoje prve krugove po stazi. Paralelno će bilo tko moći također odvoziti vožnju po stazim ali virtualnoj, kroz računalnu simulaciju koju će Volkswagen omogućiti za download.

Snaga električnog trkaćeg automobila ID. R je 500 kW odnosno 680 KS, a za skladištenje energije koriste se dva bloka litij-ionskih baterija nastalih u ekspertizi s Volkswagenovim razvojnim centrom. U budućnosti će se iskustva koristiti za nove modele iz ID obitelji električnih vozila.

Aerodinamika koristi iskustva iz Formule 1, što je vrlo bitno kako bi se postigla što veća brzina vožnje. Očekuje se da će na poznatoj njemačkoj stazi ID. R postići brzinu vožnje od 270 km/h, uz prosjek vožnje oko 180 km/h. Stoga je razvijen potpuno novi aerodinamički paket s DRS sustavom (Drag Reduction System), poznat iz Formule 1, kako bi se optimizirala potrošnja energije, kontrolirala izlazna snaga iz dva elektromotora te prikupljanje energije pri kočenju.

KOMENTARI