Novi AMG A 45 i AMG CLA 45 s pogonom na sve kotače

Novi AMG A 45 i AMG CLA 45 s pogonom na sve kotače

Dva nova, najmanja, ali i specifično najjača člana prestižne ergele iz Affalterbacha su Mercedes-AMG A 45 4MATIC+ i CLA 45 4MATIC+

Mercedes-AMG GT3 premijerno na 24 sata utrke Nürburgring
Kupnja skršenog auta iz snova u „automobilskom raju“
Poslušajte kako zvuči pravi AMG

Dva nova sportska automobila u kompaktnoj klasi, novi Mercedes-AMG A 45 4MATIC+ i CLA 45 4MATIC+ uz dvije dodatne S izvedbe snažniji su od prethodnika. Osnovni model dolazi s 285 kW (387 KS) dok se S-varijanta s 310 kW (421 KS) može uspoređivati s bitno višim klasama vozila.

Novorazvijeni 2.0 četverocilindrični motor najsnažniji je serijski proizvedeni četverocilindrični turbo motor na svijetu – sa specifičnom snagom po litri obujma od 155 kW (211 KS). U usporedbi sa sličnim poprečno ugrađivanim četverocilindričnim motorom u modelima „35” ili u prethodnim modelima, novi motor je zarotiran oko svoje okomite osi za 180 stupnjeva. To znači da su turbo punjač i ispušna grana sada straga. Novi motor se sklapa u potpunosti ručno.

Brze promjene stupnjeva mjerene u milisekundama jamči novi AMG SPEEDSHIFT DCT-8G osmerostupanjski mjenjač s dvostrukom spojkom. Aktivni i potpuno promjenjivi AMG Performance 4MATIC+ pogon na sve kotače selektivno raspodjeljuje moment na kotače stražnje osovine koristeći AMG Torque Control za vrhunsko prianjanje i spektakularni Drift način rada. To je postignuto novim stražnjim diferencijalom koji uključuje dvije višeslojne spojke – jednu za svaki stražnji kotač.

„45” modeli potpuno su redizajnirani – od motora i mjenjača do šasije te dizajna. Po prvi put ova kompaktna klasa uključuje specifičnu AMG masku hladnjaka sa širim donjim rubom i 12 okomitih prečki, što je jasan indikator članstva u AMG Performance obitelji. Istovremeno istaknuti „nos morskog psa”, tanka, duboko oblikovana prednja svjetla i niski, aerodinamično oblikovani poklopac
motora s bubrezima vizualno spušta prednji dio, kako bi se kreirao dojam ekstremno dinamičnog potiska prema naprijed.

Impozantna pojava je dodatno naglašena Širi prednji blatobrani naglašeni su izvučenim lukovima kotača čime je kreiran prostor za širu prednju osovinu te se tako ističe atletski izgled. Ovaj mišićavi dojam je jači kod modela A 45 4MATIC+ nego kod modela CLA 45 4MATIC+ jer osnovni CLA već ima širi prednji trag kotača i blatobrani mogu u manjoj razini biti izvučeni.

Kod modela A 45 4MATIC+ prednji donji spojler dizajniran je kao krila mlažnjaka. Vodoravna krilca u vanjskim otvorima za zrak i razvučeni donji otvor za zrak naglašavaju dojam širine. S vanjskim otvorima za zrak kao na mlažnjaku, odražavajući usku obiteljsku povezanost s modelom AMG GT Coupé s četverim vratima, CLA 45 4MATIC+ ima još izraženiji izgled. Prednji razdjelnik se savršeno stapa s bočnim blatobranima ispred prednjih kotača koji optimiziraju protok zraka kako bi se poboljšale aerodinamične performanse i Cd vrijednost.

Standardno se osnovna izvedba oprema s 8.5 J x 18-inčnim aluminijskim kotačima s 10 krakova, koji su aerodinamično optimizirani i obojeni u tantal sivu boju s gumama dimenzija 245/40 R 18. S-modeli su opremljeni 19-inčnim aluminijskim kotačima s pet dvostrukih krakova – 245/35 R 19 i 255/35 R 19 (CLA 45).

A 45 S 4MATIC+ modelu do 100 km/h treba samo 3,9 sekundi (CLA 45 S 4MATIC+: 4,0 sekundi), dok osnovni A 45 4MATIC+ model ubrzava za 4,0 sekundi (CLA 45 4 MATIC+ za 4,1 sekundu). Maksimalna brzina osnovnog modela je elektronski ograničena na 250 km/h, dok su S-modeli u mogućnosti postići tvorničku brzinu do 270 km/h. Uz opcijski AMG Driver‘s Package, maksimalna brzina osnovnih izvedbi, može se povećati na 270 km/h.

KOMENTARI