Novi Mercedes-AMG A 35 4MATIC s 306 KS

Novi Mercedes-AMG A 35 4MATIC s 306 KS

Novi Mercedes-AMG A 35 4MATIC pokreće novi 2.0-litreni četverocilindarski turbo motor snage 225 kW (306 KS) elektronski ograničen na 250 km/h

(Ne)moguća usporedba: Mercedes-AMG E 63 S vs Dacia Logan
Od sada i s četiri cilindra: Mercedes-AMG SL 43 Roadster
Mercedes-AMG CLA 45 u Shooting Brake izvedbi stotku lovi za samo 4 sekunde

Iako predstavlja ulazni model, uz 4,7 sekundi do 100 km/h, novopredstavljeni Mercedes-AMG A 35 4MATIC spada u automobile visokih performansi. Nastavlja se na A 45 iz 2012. godine čime je Mercedes kompaktnu klasu podignuo na viši nivo, a zanimljivo je kako je A 35 razvijan u isto vrijeme kad i budući A 45. Ulazni model otvara svijet visokih performansi uz 2.0 turbobenzinski motor.

Uz pogon na sve kotače ovjes, školjka, prijenos, programi za vožnju i fino podešavanje dizajnirani su za maksimalnu dinamiku vožnje bez ugrožavanja svakodnevne udobnosti. Aluminijska ploča pričvršćena na okviru ispod motora povećava torzijsku krutost prednjeg dijela dok dvije dodatne dijagonalne spojnice na prednjoj strani podvozja smanjuju torziju i povećavaju krutost.

2,0-litreni turbo motor temelji se na četverocilindričnom M260 motoru u novoj A-klasi te spontano odgovara na naredbe papučice gasa, ima visoki zakretni moment (maksimalno 400 Nm od 3000 okretaja u minuti), vrhunski odziv i emocionalni zvuka. Blok je izrađen od laganog aluminijskog lijeva visoke čvrstoće koji smanjuje masu. Za prednabijanje se koristi twin scroll turbopunjač uz optimalni odziv pri malim brzinama motora s jakim povećanjem snage pri većim brzinama.

AMG SpeedShift DCT 7G mjenjač s dvostrukom spojkom uz automatski način koristi i manualni način rada s leptirima na kolu upravljača. Standardna RACE-START funkcija omogućuje maksimalno ubrzanje iz mirovanja.

Novi Mercedes-AMG A 35 4MATIC imat će pet programa vožnje: Sklisko, Komfor, Sport, Sport+ i Individualni. Sport i Sport + fokusiraju se na agilnost i užitak u vožnji sa sportskim podešenim motorom i mjenjačem, bez aktivnog Eco start/stop sustava. Zvuk turbo motora postaje sve prepoznatljiviji, uz međugas i dvostruko aktiviranje spojke pri ulasku u zavoj i djelomično isključivanje cilindara putem kratkog i precizno definiranog kašnjenja paljenja i ubrizgavanja pri punom opterećenju.

KOMENTARI