Ovo je novi Mercedes-AMG C43 4Matic, a dostupan je kao limuzina i karavan

Ovo je novi Mercedes-AMG C43 4Matic, a dostupan je kao limuzina i karavan

Mercedes-AMG je pripremio obje karoserijske izvedbe nove generacije C-klase u AMG izvedbi, a pokreće ih četverocilindrični dvolitreni motor koji razvija snagu od 408 KS.

Svjetska premijera u Ženevi: nova Mazda6 karavan
Obnovljena Kia Ceed – dorađen izgled, nove tehnologije i novi motor
Novi Audi A6 Avant sa zakretanjem sva četiri kotača u vožnji

Stiže nam još jedan četverocilindrični AMG, a riječ je o novoj C-klasi koja je dostupna kao limuzina i karavan a nosit će oznaku C43 4Matic. Za pogon se koristi dvolitreni četverocilindrični motor potpomognut 48-voltnim blagim hibridnim sklopom. Motor razvija snagu od 300 kW/408 KS i 500 Nm okretnog momenta, a blaga hibridna tehnologija na kratka razdoblja daje dodatnih 10 kW/14 KS snage.

Kao što je lako zaključiti i iz naziva 4Matic, pogon je na sve kotače a prenosi se putem AMG SPEEDSHIFT MCT 9-stupanjskog automatskog mjenjače. Sve to je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4,6 sekundi, odnosno stotinku sporije kod karavan izvedbe.

Maksimalna brzina je za obje karoserijske izvedbe elektronski ograničena na 250 km/h, no uz doplatu ona može biti i 265 km/h. Pritom se navodi i kako je prosječna potrošnja limuzinske izvedbe 9,1-8,7 litara, dok karavan voli popiti malo više – 9,2-8,8 litara.

Osim motora, dorađeni su i vizualni detalji, pa tako C43 ima ugrađenu AMG Panamericana masku motora, sportski prednji i stražnji branik, aluminijske naplatke koji idu do veličine od 20 inča, a tu su i AMG pragovi, kao i stražnji difuzor.

Dorađena je i unutrašnjost, a ističe se crna umjetna koža Artico koja dolazi u kombinaciji s crvenim šavovima, sportski volan s AMG Dynamic Select izbornikom, a MBUX multimedijski sustav je obogaćen dodatnim funkcijama kao što je AMG Track Pace, a koji je namijenjen za vožnju na stazama, gdje će mjeriti sve važne parametre.

Iako četverocilindrični i šestcilindrični motor ne može dati isti zvuk, u opciji je zato i AMG Real Performance Sound sustav koji svu buku iz ispušnog sustava usmjerava u kabinu. Ajde, barem zvuk nije nasnimljen i ne dolazi iz zvučnika, kako to rade mnogi proizvođači u posljednje vrijeme.

Prema svemu sudeći, nova AMG C-klasa će imati mnogo toga ponuditi, a izgleda i kako dva cilindra neće nedostajati, no u to ćemo se moći uvjeriti do kraja godine, kada Mercedes-AMG C43 4Matic stigne u prodaju. Cijene također nisu objavljene, već će to biti učinjeno naknadno.

KOMENTARI