Nova Kia Sorento po prvi puta dostupna i u plug-in hibridnoj izvedbi

Nova Kia Sorento po prvi puta dostupna i u plug-in hibridnoj izvedbi

U ponudu nove generacije Kije Sorento, koja je dostupna s 5 ili sa 7 sjedala, po prvi puta se nudi kao plug-in hibrid kojemu je snaga sustava 265 KS i okretni moment 350 Nm.

Što sve znamo o prvoj hibridnoj Daciji?
Ovo je potpuno novi Nissan X-Trail
Dacia Jogger i njeni pametni krovni nosači

Nova generacija Sorenta će, po prvi puta u svojoj 18-godišnjoj povijesti, biti dostupna kao plug-in hibrid i u ovoj konfiguraciji postaje najsnažniji Sorento, ali istovremeno i najčišći Sorento. U odnosu na ostale izvedbe, plug-in izvedbu možete prepoznati po otvoru za priključak punjača na desnom boku i oznaci ”eco plug-in”.

Sustav kombinira 1,6-litreni T-GDI turbo benzinski motor sa 132 kW (180 KS) i okretnim momentom od 265 Nm s elektromotorom snage 66,9 kW i okretnim momentom od 304 Nm. Ukupna snaga sustava je 365 KS i 350 Nm okretnog momenta i uparen je sa 6-brzinskim automatskim mjenjačem.

Motor ima SmartStream inovacije, uključujući tehnologiju vremenski promjenjivog upravljanja otvaranja ventila (CVVD – Continuously Variable Valve Duration), koja podešava trajanje otvaranja i zatvaranja ventila s obzirom na uvjete vožnje. To motoru omogućava djelovanje u različitim ciklusima izgaranja, s optimiziranjem motornih mogućnosti i nižom potrošnjom goriva.

Ugrađena baterija ima kapacitet od 13,8 kWh, no iz Kije još nisu objavili koliki je doseg samo na struju, kao i maksimalnu brzinu i ubrzanja. No objavljeno je kako je garancija na bateriju 7 godina ili 150.000 km, kao i na ostatak vozila.

Nova Kia Sorento se nudi u izvedbi s 5 ili 7 sjedala, a prtljažnik sa svim podignutim sjedalima ima obujam između 179 i 898 litara, a sama unutrašnjost se nije mijenjala u odnosu na obične izvedbe. Pa je tako ispred vozača 12,3-inčna digitalna instrument ploča novog dizajna gdje budući vlasnici mogu pratiti stanje napunjenosti baterije, dok se za infotainment sustav koristi 10,25-inčni zaslon koji je ugrađen u središnju konzolu i donosi podršku za Android Auto i Apple CarPlay, a u opciji je i premium Bose glazbeni sustav s 12 zvučnika.

Naravno, Sorento je dostupan i s najnovijim sustavima pomoći u vožnji kao što je sustav za automatsko kočenje s prepoznavanjem vozila, pješaka i biciklista, sustav za prepoznavanje vozila u mrtvom kutu, radarski tempomat i ostali. Kia Sorento PHEV na europsko tržište stiže početkom sljedeće godine, a službene cijene još nisu poznate. Prema našim procjenama, cijena bi kod nas trebala startati od oko 400.000 kuna.

KOMENTARI