Što sve znamo o prvoj hibridnoj Daciji?

Što sve znamo o prvoj hibridnoj Daciji?

U ožujku sljedeće godine kreću isporuke prve hibridne Dacije, a riječ je o modelu Jogger kojeg će pokretati 140 KS snažan hibridni pogonski sklop, a to će biti i prvi Jogger koji je dostupan s automatskim mjenjačem.

Ovo je potpuno novi Nissan X-Trail
Dacia Jogger i njeni pametni krovni nosači
Nova Kia Sorento po prvi puta dostupna i u plug-in hibridnoj izvedbi

Izgleda kako je Dacia ponovno pogodila ukus kupaca, pa je tako za model Jogger, koji je lansiran u ožujku ove godine, Dacia zaprimila već 83.000 narudžbi, a time je ovaj model postao drugi najprodavaniji automobil privatnim kupcima u C-segmentu, ako isključimo SUV vozila. Čak dvije trećine kupaca je odabralo izvedbu s tvornički ugrađenom plinskom instalacijom, a 50 % kupaca je izabralo izvedbu sa 7 sjedala.

A na proljeće stiže još jedna jako zanimljiva izvedba, a riječ je o prvoj hibridnoj Daciji, no svakako će biti zanimljiva i činjenica kako će to ujedno biti i prvi Jogger koji će biti dostupan s automatskim mjenjačem! Već je najavljena i cijena u Francuskoj, gdje hibridna izvedba starta od 24.600 eura, što je točno 5.000 eura skuplje od osnovne benzinske inačice sa 115 KS. Uspoređujući cijene ostalih izvedbi, otprilike ista cijena bi trebala biti i kod nas.

Jogger će pokretati hibridni pogonski sklop koji je već poznat iz Clia, Captura i Jukea, što nije ni čudno jer je nastao na istoj platformi, a sastoji se od  1,6-litrenog atmosferskog benzinskog motora koji razvija snagu od 67 kW/91 KS i dva elektromotora, od kojih je jedan starter, snage 36 kW/49 KS, dok je ukupna snaga sustava 103 kW/140 KS, koji ujedno nudi okretni moment od 205 Nm. Sustav je uparen s MultiMode automatskim mjenjačem koji radi na isti način kao i onaj u Formuli 1.

Zanimljivo je kako će praktičnost ostati ista, jer će ova izvedba nuditi jednako količinu mjesta kao i sve ostale izvedbe. Naime, baterija je ugrađena na mjesto rezervnog kotača, gdje inače nalazimo spremnik LPG-a. Naime, od početka je ovaj model razvijen tako da nudi i hibridni pogonski sustav, pa ni ne čudi ovakva prilagodba. Prema WLTP-u, ukupna autonomija hibridnog Joggera je preko 900 km, a Dacia daje jamstvo na bateriju u trajanju od 8 godina ili 160.000 km.

Osim natpisa Hybrid, teško da ćete vidjeti razliku u odnosu na ostale izvedbe, no tijekom vožnje će se vidjeti razlike na 7-inčnoj digitalnoj instrument ploči, gdje će se moći vidjeti protok energije, stanje napunjenosti baterije i ostalih detalja vezanih uz ovakvu vrstu pogona.

KOMENTARI