Nevjerojatno ali istinito: u Norveškoj je električni automobil prodavaniji od klasičnog

Nevjerojatno ali istinito: u Norveškoj je električni automobil prodavaniji od klasičnog

Moramo priznati da smo ipak iznenađeni uspjehom električnih automobila što se tiče prodaje – u Norveškoj je u prošloj 2018. godini pogon na struju bio najtraženiji

Svjetska premijera: Audi e-tron
Novi Fiat 500 je veći i dolazi samo s električnim pogonom
S Matom Rimcem prođite virtualno kroz tvornicu Rimac

Nissan Leaf u 2018. godini je u Norveškoj najprodavaniji automobil. Pri tome ne mislimo na prodaju u segmentu električnih automobila nego općenito. Norveška, zemlja poznata po izvozu nafte, doživljava potpuno nove trendove, a povećanje potražnje za električnim vozilima širi se po cijelom europskom kontinentu.

U Norveškoj je u 2018. prodano ukupno 12.303 Nissana Leaf, a u cijeloj Europi dostignuta je brojka od 40.699 Leafova. Inače, prošla je godina za Nissanov električni automobil bila izuzetno dobra – novopredstavljena druga generacija izuzetno je tražena tako da je Leaf i dalje najprodavanije električno vozilo u svijetu. Prodaja prve generacije počela je 2010. godine te je u cijelom svijetu prodano 380.000 automobila.

Prva generacija Nissana Leaf

Prodaja električnih automobila u Hrvatskoj također ima uzlaznu putanju – u 2018. prodano je 45 elektroautomobila dok su u 2017. prodana samo 22 vozila. Nissan Leaf je na hrvatskom tržištu po prodaji u 2018. zauzeo drugo mjesto (Volkswagen je prodao 35 vozila, a Nissan 21 vozilo).

Očekivanja Nissana za 2019. godinu su velika, a kupci će kroz otprilike godinu dana biti još zadovoljniji jer će početkom 2020. godine u ponudi biti jača verzija Leafa, i što se tiče snage električnog motora i što se tiče kapaciteta baterije te dosega s jednim punjenjem.

Druga generacija Nissana Leaf

Nissan je u Las Vegasu početkom siječnja 2019. potvrdio da radi na dvije nove verzije modela Leaf za Europu. Novi Nissan Leaf 3.Zero opremljen baterijom od 40 kWh najprodavanijem električnom vozilu u Europi dodaje 8-inčni zaslon multimedijskog sustava koji omogućuje dodatne povezane usluge, kao što je navigacija od vrata do vrata. Unaprijeđena aplikacija NissanConnect EV isto će biti dostupna kad novi Leaf 3.Zero krene u prodaju u Europi. Osim novih povezanih usluga, donosi i nove boje i mogućnosti za personalizaciju, uključujući krov u kontrastnoj boji, što omogućuje još bolju personalizaciju te čini to Nissan električno vozilo još privlačnijim potencijalnim kupcima.

Najjača izvedba Nissan Leaf e+ 3.Zero Limited Edition opremljen će biti poboljšanom baterijom od 62 kWh te domet do 385 km s jednim punjenjem.

KOMENTARI