I Peugeot Rifter je dobio izvedbu pokretanu električnim motorom, a u naziv je pristiglo i malo e, pa je puno ime ove nove izvedbe e-Rifter. I izvana je to jedina razlika u odnosu na bilo koju drugu izvedbu Riftera, jer je i priključak za punjenje smješten s iste strane gdje se inače nalazi otvor za punjenje benzina ili nafte.
Za pogon se brine već naveliko poznat i korišten elektromotor koji razvija maksimalnu snagu od 100 kW, odnosno 136 KS, a ujedno nudi i 260 Nm okretnog momenta. Nudi tri načina vožnje – Eco (60 kW, 190 Nm) koji je optimalan način za doseg i mirnu vožnju, Normal (80 kW, 210 Nm) koji je optimalan za svakodnevnu vožnju, te Power (100 kW, 260 Nm) koji optimizira vozna svojstva pod velikim opterećenjima.
U Power načinu rada ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 11,2 sekunde, a maksimalna brzina mu je ograničena na 130 km/h. Naravno, u tom načinu rada baterija traje kraće, ali je užitak vožnje veći. Baterija koja se ugrađuje u e-Rifter ima 18 modula i nudi kapacitet od 50 kWh koji omogućuje do 280 km dosega.
Punjenje baterija traje između 5 sati (11 kW Wall Box) i 31 sat (standardna kućna utičnica), a na brzom punjaču se baterija do 80 % napuni za pola sata. Serijski dolazi sa 7,4 kW punjačem, dok je u opciji trofazni od 11 kW.
e-Rifter nudi jednako prostora kao i ostale izvedbe, a također se nudi u kratkoj i dugoj izvedbi, a obje su dostupne s 5 ili 7 sjedala. Prtljažnik, ovisno o broju sjedala i dužini varira od 65 litara, pa sve do 4.000 litara, a može povući i teret težine 750 kg. Svakako treba spomenuti i kako je obujam svih pretinaca u kabini 186 litara!
Unutrašnjost je poznata iz običnog Riftera, a u opciji se nudi i digitalni i-Cockpit dijagonale 10 inča, a tu je i veliki središnji infotainment zaslon smješten na vrh središnje konzole, na kojem možete vidjeti aktualne informacije o električnom toku.
Cijene za Peugeot e-Rifter još nisu objavljene, no zna se kako će na naše tržište stići u listopadu ove godine, a spomenimo i kako se proizvodi u Vigu u Španjolskoj.
KOMENTARI