Još jedan ”strujić” iz Peugeota: e-Rifter s dosegom do 280 km

Još jedan ”strujić” iz Peugeota: e-Rifter s dosegom do 280 km

Peugeot je predstavio novu izvedbu Riftera, a ovog puta je riječ o izvedbi s električnim pogonom sa 136 KS i baterijom od 50 kWh, koja mu omogućuje doseg do 280 km.

Što to Audi vozi na susret GTI ljubitelja?
Kupujete električno vozilo? Dobro će vam doći 80.000 kn popusta
Supersportski Apex AP-0 sa 650 KS snažnim elektromotorom

I Peugeot Rifter je dobio izvedbu pokretanu električnim motorom, a u naziv je pristiglo i malo e, pa je puno ime ove nove izvedbe e-Rifter. I izvana je to jedina razlika u odnosu na bilo koju drugu izvedbu Riftera, jer je i priključak za punjenje smješten s iste strane gdje se inače nalazi otvor za punjenje benzina ili nafte.

Za pogon se brine već naveliko poznat i korišten elektromotor koji razvija maksimalnu snagu od 100 kW, odnosno 136 KS, a ujedno nudi i 260 Nm okretnog momenta. Nudi tri načina vožnje – Eco (60 kW, 190 Nm) koji je optimalan način za doseg i mirnu vožnju, Normal (80 kW, 210 Nm) koji je optimalan za svakodnevnu vožnju, te Power (100 kW, 260 Nm) koji optimizira vozna svojstva pod velikim opterećenjima.

U Power načinu rada ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 11,2 sekunde, a maksimalna brzina mu je ograničena na 130 km/h. Naravno, u tom načinu rada baterija traje kraće, ali je užitak vožnje veći. Baterija koja se ugrađuje u e-Rifter ima 18 modula i nudi kapacitet od 50 kWh koji omogućuje do 280 km dosega.

Punjenje baterija traje između 5 sati (11 kW Wall Box) i 31 sat (standardna kućna utičnica), a na brzom punjaču se baterija do 80 % napuni za pola sata. Serijski dolazi sa 7,4 kW punjačem, dok je u opciji trofazni od 11 kW.

e-Rifter nudi jednako prostora kao i ostale izvedbe, a također se nudi u kratkoj i dugoj izvedbi, a obje su dostupne s 5 ili 7 sjedala. Prtljažnik, ovisno o broju sjedala i dužini varira od 65 litara, pa sve do 4.000 litara, a može povući i teret težine 750 kg. Svakako treba spomenuti i kako je obujam svih pretinaca u kabini 186 litara!

Unutrašnjost je poznata iz običnog Riftera, a u opciji se nudi i digitalni i-Cockpit dijagonale 10 inča, a tu je i veliki središnji infotainment zaslon smješten na vrh središnje konzole, na kojem možete vidjeti aktualne informacije o električnom toku.

Cijene za Peugeot e-Rifter još nisu objavljene, no zna se kako će na naše tržište stići u listopadu ove godine, a spomenimo i kako se proizvodi u Vigu u Španjolskoj.

KOMENTARI