U srpnju je Mercedes-Benz u cijelom svijetu prodao 188.857 automobila. To je najbolji rezultat u povijesti u mjesecu srpnju, a u odnosu na srpnja 2018. povećanje iznosi 12,7 posto. Dvoznamenkasti rast prodaje ostvaren je u tri regije – Europi, regiji Azija-Pacifik i NAFTA regiji.
Ukupna prodaja u prvih sedam mjeseci 2019. nije zadovoljavajuća jer je kupcima isporučeno 1.323.586 vozila, što je za 2,4 posto manje nego u istom periodu lani. Ipak, u Mercedesu su „vrlo zadovoljni startom u trećem tromjesečju jer je to najbolji srpanj svih vremena što se tiče prodaje Mercedes-Benz modela te se time potvrđuju pozitivna očekivanja za sljedeće mjesece“, izjavila je Britta Seeger, članica uprave Daimler AG odgovorna za marketing i prodaju Mercedes-Benz automobila.
Kompaktni su automobili u srpnju imali povećanje prodaje od 29,7 posto, S-klasa se prodavala za 17,7 posto bolje, dobar rast prodaje od 11,1 posto imaju E-klasa i E-klasa karavan, a nešto manji rast prodaju u srpnju imaju limuzinska i karavanska izvedba C-klase (+10,4%).
Obranjeno je liderstvo u premium segmentu tijekom prvih sedam mjeseci na tržištima Njemačke, Velike Britanije, Francuske, Belgije, Švicarske, Portugala, Švedske, Danske, Japana, Južne Koreje i Kanade.
U Europi, Mercedes-Benz je u srpnju prodao 73.633 vozila, što je povećanje prodaje za 12,3 posto. U Njemačkoj je prodano 26.331 vozilo, što je za 18,2 posto više nego u prethodnom mjesecu.
U Hrvatskoj je u srpnju Mercedes-Benz prodao 115 novih vozila, a u prvih sedam mjeseci ove godine ukupno su prodana 863 vozila, što je lagani pad u odnosu na prvih sedam mjesecu 2018. godine kada je prodano 888 vozila, pokazuju podaci Promocije plus. Mercedesu je pao i udio na hrvatskom tržištu s 2,02 na 1,95 posto.
KOMENTARI