Prodaja novih Mercedesa u minusu u 2019.

Prodaja novih Mercedesa u minusu u 2019.

Mercedes je u veljači 2019. u cijelom svijetu prodao 152.690 novih automobila u svijetu, što je pad od 6,7 posto dok je istovremeno u Hrvatskoj ostvaren rast prodaje

Najsigurniji automobili u 2018. godini su…
Novi interijer Mercedes-Benz A-klase
Upravo predstavljeno: nova Mercedes-Benz A-klasa u Hrvatsku stiže u svibnju

U prva dva ovogodišnja mjeseca Mercedes-Benz je u cijelom svijetu isporučio 333.229 novih automobila, što je u odnosu na isto razdoblje lani pad od 6,7 posto, isto kao i koliki je pad bio u veljači 2019. u kojoj je isporučeno 152.690 vozila.

Smanjenje prodaje u svijetu u usporedbi s istim mjesecom 2018. godine rezultat je ukidanja prethodnih modela CLA i GLE, pojašnjavaju u Mercedesu razloge za pad prodaje. U Europi je Mercedes-Benz u veljači prodao ukupno 63.560 vozila (-0,1%). U međuvremenu, nova B-klasa imala je pozitivan učinak na prodaju u Europi pa su isporuke porasle za 16% u Europi, a u Njemačkoj čak više od 40%.

Mercedes-Benz B 200 d AMG Line u Iridium srebrnoj boji

U Njemačkoj je isporučeno 23.119 automobila s trokrakom zvijezdom, što predstavlja povećanje od 7,3%. To je bila najuspješnija veljača u posljednjih deset godina za prodaju u Njemačkoj, a rast prodaje potaknut je ponajprije novom A-klasom, novom B-klasom i novom limuzinom C-klase i karavanom. U veljači je Mercedes-Benz također uspio povećati svoju ukupnu prodaju na mnogim tržištima, uključujući Francusku, Belgiju, Rusiju, Nizozemsku i Poljsku.

Od početka 2019. godine, Mercedes-Benz je zadržao vodeću poziciju na tržištu u premium segmentu na tržištima uključujući Njemačku, Veliku Britaniju, Italiju, Francusku, Švicarsku, Portugal, Poljsku, Dansku, Južnu Koreju, Australiju, SAD, Kanadu i Južnoafričku Republiku.

Mercedes-Benz C-klasa karavan u Mojave srebrnoj boji

U prva dva ovogodišnja mjeseca Mercedes-Benz je na hrvatskom tržištu prodao 164 nova automobila, dok je u istom razdoblju lani prodano 126 vozila (povećanje prodaje za čak 30%), pokazuju podaci Promocije plus. Ipak, veljača 2019. je bila lošija od veljače 2018. u kojoj je prodano 76 novih vozila dok je u prošlom mjesecu prodano 67. Istovremeno, Mercedes-Benz je na domaćem tržištu ostvario rast udjela s 1,67% na 2,31%, usporedimo li prva dva ovogodišnja mjeseca sa siječnjom i veljačom 2018. Na listi prodaje novih automobila u veljači 2019. Mercedes je zauzeo 17. mjesto.

Izvor: Promocija plus

U veljači 2019. u Hrvatskoj je najprodavaniji model bila Škoda Octavia, slijedi Suzuki Vitara dok sljedeća tri mjesta na listi zauzimaju Volkswagenovi modeli T-Roc, Tiguan i Touran.

KOMENTARI