Mercedes-AMG GT3 premijerno na 24 sata utrke Nürburgring

Mercedes-AMG GT3 premijerno na 24 sata utrke Nürburgring

Novi Mercedes-AMG GT3 u prodaju kreće krajem 2019. godine, a namijenjen je timovima za utrke

Pogled u unutrašnjost nove generacije modela Mercedes-AMG SL
Čudo iz AMG-a: najsnažniji serijski proizveden četverocilindrični motor
Poslušajte kako zvuči pravi AMG

Nasljednik uspješnog GT3 koncepta, Mercedes-AMG GT3, uz novi izgled donosi i brojne optimizacije koje u obzir uzimaju karakteristike aktualnog modela. Među timovima i vozačima cijenjeni GT3 donosi novu razinu zadovoljstva u vožnji, uz istovremeno smanjenje troškova.

Novi trkaći automobil prvi put će biti prikazan u javnosti tijekom 24-satne utrke u Nürburgringu. Nakon intenzivnih testiranja i probne faze, isporuka novog Mercedes-AMG GT3 timovima započet će krajem 2019. godine. U 2020., na desetu obljetnicu Mercedes-AMG Customer Racinga, automobil ulazi u prvu sezonu natjecanja.

Sve je počelo 2010. godine sa SLS AMG GT3 koji je spojio spektakularan dizajn s visokokvalitetnom trkaćom tehnologijom. Uslijedio je Mercedes-AMG GT3 u 2015. godini te je bio mjerilo za performanse, sigurnost, pouzdanost, rukovanje i ergonomiju. Prodan je u 130 primjeraka tako da se automobil iz Affalterbacha ubraja među najuspješnije proizvode na svijetu u segmentu GT3.

Srce Mercedesa-AMG GT3 je atmosferski V8 6,3-litreni benzinski motor s novorazvijenim komponentama kako bi se pozitivno utjecalo na troškove: optimizirani prednji dio automobila učinkovitije štiti hladnjak dok novorazvijena integralna greda podiže razinu zaštite jedinica u prednjem dijelu automobila (motor, prednja osovina, upravljanje itd.). S tim će poboljšanjima Mercedes-AMG nakon nesreća i sudara imati manje troškove za timove u budućnosti.

Mercedes-AMG GT3 prvi je automobil za utrke na svijetu koji uvodi sustav automatskog bilježenja i analize vremena rada komponenti vozila. Time će se cijeli proces praćenja vozila učiniti bržim i sigurnijim pa timovi više ne moraju ručno bilježiti te podatke nego će ih dobiti u digitalnom obliku u realnom vremenu. Istovremeno, to donosi i preciznije procjene trebaju li i kada trebaju dijelovi vozila biti zamijenjeni pa nema troškova preuranjenih zamjena dijelova.

Uz opcionalnu Drop Start funkciju motor se pokreće čim se vozilo ispusti iz integriranih zračnih jastuka, a za pit stop više nema gubitka vremena zbog odziva vozača tako da se vozač može u potpunosti usredotočiti na vožnju.

Mercedes-AMG GT3 snagu na podlogu prenosi preko sekvencijalnog AMG 6-stupanjskog mjenjača. Automobil leži na 18-inčnim kotačima, uz prednje kočnice promjera diskova 390 mm i stražnje promjera 355 mm. Dvostruki prednji i stražnji nosači te podesive klapne za kompresiju i šipke za zaštitu od prevrtanja dio su novog modela mase 1285 kilograma koji ima rezervoar goriva od 120 litara. Dužina GT3 modela je 4746 mm, širina 2049 mm, a visina 1238 mm.
Cijena za Mercedes-AMG GT3 je 399.000 eura plus porezi.

KOMENTARI