EQE limuzina od sada je dostupna i u povišenoj izvedbi kao EQE SUV, a u odnosu na limuzinu, SUV donosi 9 cm kraći međuosovinski razmak, no radi veće visine i drugačije izvedbe kabine prostora za putnike neće nedostajati. EQE SUV je dug 4863 mm, širok 1940 mm i visok 1686 mm, a težina praznog vozila kreće od 2600 kg. Treba spomenuti i prtljažni prostor koji ima kapacitet od 520 litara, odnosno od 1675 litara kada se preklope stražnja sjedala.
Novi model će biti dostupan u nekoliko izvedbi, a ponuda kreće od modela EQE 350+ SUV koja jedina dolazi s pogonom na stražnje kotače, a elektromotor u ovoj izvedbi razvija snagu od 215 kW/292 KS i nudi okretni moment od 565 Nm. Sve izvedbe dolaze s istom baterijom kapaciteta 90,6 kWh, a ova izvedba omogućuje autonomiju od 480 do 590 km. Postoji i izvedba s pogonom na sva četiri kotača s oznakom EQE 350 4MATIC SUV, a njena autonomija je između 459 i 559 km, te nudi veći okretni moment od 765 Nm, dok je snaga ista.
Najsnažnija izvedba je EQE 500 4MATIC SUV koja već serijski dolazi s pogonom na sve kotače a najveća snaga ove izvedbe je 300 kW/408 KS i nudi okretni moment od 858 Nm. Autonomija ove izvedbe je između 460 i 547 km. Maksimalna snaga punjenja svih izvedbi je 170 kW, a ako nađete ovako snažni punjač, za 15 minuta punjenja ćete dobiti autonomiju od 220 km.
No najveća poslastica je ipak AMG izvedba koja dolazi pod oznakom EQE 43 4MATIC SUV koja dolazi s dva elektromotora koji razvijaju ukupnu snagu od 350 kW/476 KS i nude okretni moment od 858 Nm. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 4,3 sekunde, a maksimalna brzina je elektronski ograničena na 210 km/h. Autonomija ove izvedbe je 431 do 488 km.
Top model je pak izvedba EQE 53 4MATIC+ SUV čija je najveća snaga sustava 460 kW/626 KS, odnosno 505 kW/687 KS s opcijskim AMG Dynamic Plus paketom, a okretni moment koji nude je 950, odnosno ravno 1000 Nm u opcijskom paketu. Ubrzanje do stotke traje 3,5 sekundi (uz dodatni paket), dok je maksimalna brzina 220 km/h, odnosno 240 km/h u dodatnom paketu. Autonomija ove izvedbe je 375 do 470 km.
Što se tiče izgleda, ovdje nema nikakvih iznenađenja i ovaj model se lako uklapa u dizajnerski izričaj trenutnih električnih SUV modela EQC SUV i EQS SUV, a slično je i u unutrašnjosti, gdje je opcijski dostupan i veliki Hyperscreen, koji se proteže čitavom širinom vozila.
On se sastoji od 3 zaslona – 12,3-inčne digitalne instrument ploče, središnjeg 17,7-inčnog multimedijskog zaslona i 12,3-inčnog zaslona ispred suvozača. Naravno, tu je i najnovija inačica Mercedesovog MBUX operativnog sustava koji uči navike vozača. Ugrađen je i poseban filter koji pročišćava zrak, a tu je i wellness program koji smanjuje stres putnika i koji uključuje masažna sjedala i vrhunski audio sustav u Dolby Atmosu.
Cijene svih izvedbi bit će poznate krajem godine, a prve isporuke se očekuju na proljeće sljedeće godine. Mercedes mnogo očekuje od ovog modela, i ovo bi mogao biti njihov najprodavaniji električni model.
KOMENTARI