Lexus je jučer prikazao svoj najnoviji koncept LF-Z Electrified, kojim se najavljuje Lexusova budućnost, odnosno u kojem će se smjeru tvrtka razvijati, kako u dizajnerskom, tako i u tehnološkom smislu. A Lexus je do 2025. godine najavio čak 20 novih ili redizajniranih modela, od kojih će polovica biti elektrificirano – neki će biti električni, neki hibridni, a neki će imati plug-in hibridni sustav.
Lexus LF-Z Electrified je povišeni sportback model koji je postavljen na novu platformu za električna vozila, a zahvaljujući idealno postavljenoj bateriji i DIRECT4 sustavu pogona na sve kotače, nude se odlična dinamička svojstva ovog modela. Prednja LED svjetla su tanja, no donose karakterističan dizajnerski potpis LED dnevnih svjetala kakve već koriste Lexus modeli, a tu je i dalje poprilično velika ”maska”. Doduše, kod električnog modela ona nije potrebna, no dizajnersko rješenje je poznato s aktualnih modela.
Koncept je još opremljen i kamerama umjesto retrovizora, sakrivenim ručicama za otvaranje vratiju, a čitav krov je stakleni. LF-Z Electrified je dug 4.880 mm, širok 1.960 mm i visok 1.600 mm, dok je međuosovinski razmak dug čak 2.950 mm. Težina mu je 2.100 kg.
Što se pak tehničkih specifikacija tiče, ukupna snaga ovog modela je 400 kW/544 KS i pritom nudi i 700 Nm okretnog momenta, a to je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za ravno tri sekunde, dok je maksimalna brzina elektronski ograničena na 200 km/h. Ugrađena baterija kapaciteta 90 kWh mu pak omogućuje doseg do 600 km s jednim punjenjem.
Unutrašnjost donosi minimalistički dizajn i najnovije tehnologije, a tu je i digitalna instrument ploča i veliki središnji infotainment sustav. Digitalni ključ omogućuje dijeljenje automobila putem pametnog telefona bez potrebe da kod sebe imate fizički ključ, a i samo otključavanje vozila je moguće putem pametnog telefona.
Prvi serijski Lexus ”novog doba” bi trebao biti predstavljen do kraja ove godine, no još nema nikakvih informacija o kakvom bi se točno modelu trebalo raditi.
KOMENTARI