Može li novi dizajn konačno popularizirati Volkswagenove strujiće?

Može li novi dizajn konačno popularizirati Volkswagenove strujiće?

Volkswagen je prikaza koncept ID.Code s novim dizajnerskim izričajem za kinesko tržište, a nešto slično bi moglo stići i u Europu.

Mobilna budućnost na velikim udaljenostima: Volkswagen Gen.Travel koncept
Honda i Sony će osnovati zajedničku tvrtku za razvoj električnih vozila
Ovo je budućnost: razvijena je automobilska guma od 70 % održivih materijala, a cilj je ona od 100 %

Volkswagen oduvijek nudi automobile koji se ne ističu svojim dizajnom, no s električnim ID modelima dizajne je otišao u potpuno krivom smjeru, i ne samo dizajn, a konkurencija svakim danom izgleda sve privlačnije i privlačnije. Izgleda da su to konačno shvatili i u Volkswagenu, stoga su odlučili ispitati tržište konceptom ID.Code, s kojim se najavljuje novi dizajnerski jezik koji će krasiti buduće ID modele. Doduše, u priopćenju stoji kako je riječ o dizajnu za Kinu, no vjerojatno će se vidjeti reakcije javnosti i na europskom tržištu, kako bi se mogli pripremiti nasljednici postojećih modela.

Koncept je dizajniran za 4. razinu potpuno autonomne vožnje, a najavljena je i nova ID.UX podmarka koja je osmišljena kako bi se svidjela mlađim kupcima. Vanjski dizajn također funkcionira kao projekcijska površina za sljedeću generaciju svjetlosnih i zaslonskih sustava potpomognutih umjetnom inteligencijom.

Osim toga, najavljuje se kako će ID. obitelj narasti na ukupno 16 modela do 2030. godine, a u to je uključeno i 5 električnih modela ID.UX podmarke, a koja će se od ostalih ID modela vjerojatno razlikovati samo dizajnom. Za sada nema najava o novoj marki i njenom dolasku na tržište EU, no nikad se ne zna.

KOMENTARI