Karavan iz snova: Audi RS 6 Avant 2020

Karavan iz snova: Audi RS 6 Avant 2020

Kod ovakvih automobila poput Audija RS 6 Avant sve je u brojkama: 4.0, 8 cilindara, 600 KS, 800 Nm

Audi e-tron prototip donosi jednu svjetsku premijeru
Audi SQ8 TDI V8 za vrhunske performanse
Svjetska premijera: Audi e-tron

Što kažete na karavan s 1680 litara prtljažnog prostora? Zvuči dobro. Dodajte sada tome i pogon na sve kotače, dvije turbine, blagi hibridni 48-voltni sustav. Neka broj cilindara bude 8 (V8), a obujam motora 4 litre. Izmjerite li snagu, dinamometar će pokazati 600 KS i 800 Nm.

Stisnete li papučicu gasa do kraja, Audi RS 6 Avant će s mjesta do 100 km/h uz osamstupanjski automataski mjenjač ubrzati za samo 3,6 sekundi, a brzinomjer će se zaustaviti tek na 250 km/h, što je elektronski ograničeno. A ako je elektronski ograničeno, može se i otkloniti ta blokada uz Dynamic paket pa će potegnuti do 280 km/h.

Nije vam dovoljno, mislite da bi 600 KS moglo dati još više dodatnih kilometara na sat? Platite li pri kupnji karavanskog Audija i za Dynamic Plus paket moći ćete se pohvaliti maksimalnom brzinom od 305 km/h. Prethodni RS6 Avant imao je 560 KS i 700 Nm te je ubrzavao za 3,9 sekundi, uz maksimalnih 305 km/h.

Od drugih bitnih karakteristika spomenimo i aktivno upravljanje sva četiri kotača, što će dobro doći pri vožnji u zavojima i skretanjima u ulice pod 90 stupnjeva. Uz sve to, Audi RS6 Avant po prvi će se put prodavati u SAD-u, što je jako razveselilo tamošnje kupce.

Konkurent karavanskim automobilima, poput Mercedesa-AMG E63 S karavan i Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo, uz dugački će krov zaista ponuditi fantastične performanse. Četvrta generacija ima još štošta za ponuditi, nije sve u brojkama poput 12 sekundi potrebnih za dostizanje brzine od 200 km/h.

Za zaustavljanje takve snage potrebne su i dobre kočnice, a Audi RS 6 Avant na prednjim kotačima ima diskove od 16,5 inča i 14,6 straga. Odlučite li se na karbon, tada ćete u prednjem dijelu dobiti 17,3 inča promjer diskova.

Kada se normalno vozi, bez jurcanja i opasne podloge tada quattro sustav 60 posto snage prebacuje na stražnje kotače, a ovisno o podlozi snaga se raspoređuje po potrebi. U zavojima će lakšem prolasku pomagati kočenje unutarnjih kotača kako bi se povećala upravljivost, a zračni ovjes spušta automobil za oko 2,5 centimetara s ciljem bolje aerodinamike. Ili ga pak podiže za oko 4 centimetra.

Dodatna opcija je upravljanje stražnjim kotačima, a krutost se može modelirati kroz šest načina vožnje – odziv na papučici gasa, snazi motora, zvuku ispuha i ponašanju diferencijala. Vozač će moći samostalno podesiti dva prilagodljiva načina vožnje prema svojem ukusu. Odlično ako vozilo za vožnju koriste dvije osobe.

Vozit ćete se na standardnim 21-inčnim ili pak opcijskim 22-inčnim kotačima. Zamislite karavan na 22 inča. U interijeru također dolaze RS odlike poput karbonskih vlakana, kožnih sjedala, MMI Touch sučelje i virtualni kokpit s opcijskim headup displayem.

Cijena za novi Audi RS 6 Avant 2020 još nije poznata, a trenutno se na hrvatskom tržištu s 560 KS nudi za 1.166.000 kuna dok se Audi RS6 Avant Performance prodaje po cijeni od 1.217.000 kuna.

Aktualni Audi RS 6 Avant

Aktualni Audi RS 6 Avant performance

KOMENTARI