Dacia Day 2023.: Bigster u Pleternici, Jogger hibrid u salonima

Dacia Day 2023.: Bigster u Pleternici, Jogger hibrid u salonima

Dacia je organizirala Dacia Day 2023. na kojem su pokazane mnoge novosti na tržištu, a prikazan je i koncept Bigster.

Test: Dacia Bigster 130 Mild Hybrid 4×4 Extreme
Duster i Bigster s novim motorom, pogonom na sve kotače i automatskim mjenjačem
Predstavljen Bigster, najveća Dacia ikada

Dacijina priča je započela još 1966. godine, kada je osnovana tvrtka, a uskoro je počela suradnja s Renaultom i proizvodnjom licenciranih modela, no najveću je promjenu tvrtka doživjela 1999. godine, kada je kupljena od strane Renaulta, i kada je počeo razvoj modela Logan, koji je marku približio i europskim kupcima. Naravno, ovo je samo ukratko kako je Dacia postala marka koja se po prodaji nalazi među top 3 u Europi, ako se gledaju samo privatni kupci.

Naime, Dacia je od 2004. godine prodala čak 8 milijuna vozila, a prošle su godine kod nas imali udio od 10,4 %, a dobro će završiti i ovu godinu! A svemu tome je razlog i pametan način prodaje i prezentacije kupcima, kojima se nudi ono što im je potrebno, a ne nude im se stvari koje će upotrijebiti tek par puta godišnje, ako i toliko puta.

Od posljednjeg redizajna logotipa nije prošlo puno vremena, a svi modeli s njime izgledaju puno atraktivnije. Gama sada broji četiri modela – Sandero, Jogger, Duster i Spring, a tijekom 2025. godine stiže i SUV broj veći od Dustera, koji će nuditi sedam sjedala, a najavljuje ga koncept Bigster. Dacia je upravo taj koncept dopeljala u Pleternicu, gdje ga se moglo pobliže pogledati, a prema najavama, i serijski Duster treće generacije, koji će biti predstavljen krajem studenog, će imati vrlo sličan izgled.

Novost na tržištu je i hibridni Jogger, ujedno i prva hibridna Dacia. Trenutno se nudi samo u najopremljenijoj Extreme izvedbi i cijena mu je 29.500 eura, no najavljeno je kako će uskoro stići i nešto jeftiniji paketi opreme. Ovu izvedbu pokreće dobro poznati hibridni pogonski sustav sa 145 KS a ujedno je i jedini Jogger dostupan s automatskim mjenjačem, a o čemu više možete pročitati OVDJE. No najavljeno je kako s počecima nove godine i Sandero, kao i Sandero Stepway, stiže s opcijskim automatskim mjenjačem.

No osim toga, Dacia je prikazala i nešto drugačije pakete dodatne opreme, a riječ je o outdoor opremi za avanturiste. Tako je Jogger dostupan s paketom koji se sastoji od tri dijela – Sleep, koji preklapanjem stražnjih sjedala i posebno ugrađenom kutijom pretvara Jogger u udobno vozilo za spavanje u dvoje, a nastavlja se sa šatorom za tri osobe koji se učvršćuje za vozilo. Posljednji dio su elementi koji se postavljaju na sva bočna stakla vozila kako vas ne bi prerano probudilo danje svjetlo. Cijena čitavog paketa je 4.144 eura, no sve elemente je moguće kupovati i posebno, odnosno samo ono što vam treba. Kako i priliči za Daciju.

U društvo su nam stigli i pripadnici HGSS-a koji su nam ispričali dogodovštine s Dusterima, a kojima se koriste već niz godina i koji ih nikada nisu ostavili na cjedilu. Njima se pridružio i Hrvoje Jurić, poznati pustolov i putopisac, koji sa svoja dva psa praktički živi u Dusteru koji je opremljen i s krovnim šatorom, kao i stražnjim nosačima bicikla, a s kojim je putovao na sjever Europe i „uhvatio“ polarnu svjetlost, o čemu pak možete više pročitati OVDJE.

Dacia igra pametnu igru i kupcima nudi ono što im je potrebno, te ni ne čudi kako su čest izbor privatnih kupaca diljem Europe, a ako tako nastave, slijedi im svijetla budućnost.

KOMENTARI